Gå til innhold

Hva gjorde du for å komme deg videre (etter brudd)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gi meg dine beste tips til hvordan komme seg videre etter et brudd!

Jeg bare går og venter på at en dag skal jeg føle at jeg er ferdig med dette, og endelig klare å se fremover...

Vet at vi alle har forskjellige måter på å komme over noen, hva funket for deg (og eventuelt hva funket ikke)?

Anonymous poster hash: cffad...3ee
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Best way to get over someone is to get under someone

f eks få en rebound hjelper gjerne for meg

Anonymous poster hash: bd2d7...926

AnonymBruker
Skrevet

Rebound.

Anonymous poster hash: 3e8be...6a9

AnonymBruker
Skrevet

Tid. Ikke noe annet for min del.

Anonymous poster hash: af5f4...265
AnonymBruker
Skrevet

Best way to get over someone is to get under someone

f eks få en rebound hjelper gjerne for meg

Anonymous poster hash: bd2d7...926

Ts her.

Ja, har faktisk vurdert dette. Men er egentlig litt feig, og litt "redd" for å havne i noe kompliserte greier (kjenner egentlig at jeg ikke orker det). Men kanskje, kanskje ;)

Anonymous poster hash: cffad...3ee

AnonymBruker
Skrevet

For min del involverte bruddet at jeg kjøpte meg nytt hus og flyttet med mine barn (50/50 samværsordning). JEg brukte mye tid på å komme i orden i nytt hus, anstrengte meg for å gjøre det koselig der for meg og mine barn. Tente lys, hørte på musikk, pyntet, fyrte i ovnen, bakte. Prøvde å kose meg.

Mange sa jeg burde fylle kveldene med mange aktiviteter og besøk når jeg var alene uten ungene, men det ligger ikke for meg. Jeg var selvfølgelig sosial med både venner og familie, men la også vekt på å være alene for å tenke igjennom og bearbeide ting. Som "hva ønsker jeg meg i et forhold? Hva manglet? Hva bør jeg jobbe med hos meg selv for at ting skal fungere bedre neste gang? Hadde ikke hast med å finne meg noen ny, men så heller ikke for meg å være alene resten av livet. Fant roen og gleden i eget selskap.

Ser noen foreslår rebound. Jeg har aldri klart tanken på ons for eksempel, men det betyr ikke at jeg fordømmer det som "metode". Kan kanskje hjelpe for min del at det var jeg som gikk, og at rebound-metoden kanskje er mer nødvendig for noen som "blir dumpet".

Tenk godt om deg selv og gjør ting du liker og som gir deg påfyll. Sørg for å ha noe å glede deg til; en reise e.l.

Anonymous poster hash: ff106...644
Skrevet

Sist jeg ble singel var jeg en del med venner. Fikk meg på andre tanker ihvertfall :)

Skrevet

Fant meg en rebound, det funket en mnd. Når rebounden forsvant, kom kjærlighetssorgen sterkt. Varte i 2 år fordi jeg var nok ikke flink nok til å aktivisere meg. Å holde seg aktiv er nok det beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...