Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger her nå med litt kaos i hodet. Jeg har to gutter som jeg er så uendelig glad i.Han ene var jeg sammen med for en del år siden (6-7), og har hatt følelser for hele tiden. Han andre var jeg sammen med for et halvt år siden, men jeg ble så usikker pga han første. Så jeg gjorde det slutt og satt ting litt på vent.

Men spørsmålet mitt er egentlig: er det noen her som har hatt så sterke følelser for en person, som du faktisk kunne tenke deg å dele resten av livet ditt med, men at det liksom bare ikke går? At du er sammen med en annen som er bedre på flere måter (eks klar for å slå seg til ro), selvom du har følelser for han andre? Skjønner dere hva jeg mener? At det bare rett og slett ikke går, uansett hvor mye man ville det? The one that got away liksom? Eller hva jeg skal si? Har de følelsene da lagd problemer for det forholdet du vil satse på? Har du klart å glemme det?

Anonymous poster hash: 40dd7...ff9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så var det vel dette med å velge nr 2?! For hvis du hadde nok følelser for nr 1, så hadde du ikke fått følelser for nr 2, eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 199fb...802

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...