AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Denne herlige, fantastiske mannen jeg har hatt i over et år, har vært utro mot meg nå nylig. Dette er en mann man ALDRI skulle tro noe sånt om. Aldri! Jeg har blitt bedratt i tidligere forhold, men da hadde jeg en mistanke. Og det verste (synes jeg da), er at han har løyet meg oppi trynet om dette i noen uker nå. For jeg følte på meg at noe var galt, spurte han mange ganger om det var noe jeg ikke visste om, jeg gråt og gråt, han gråt og så meg i øynene og sa: Hvorfor skulle jeg såre deg? Det vil jeg aldri i livet være, du har alltid vært eneste for meg. Trøstet meg mye, for akkurat dette. For jeg var så usikker. Han gjorde så mye for meg, skrev lange meldinger om at han aldri ville såre meg osv. Så viste det seg at imens han trøstet meg for dette så hadde han vært det likevel.. Jeg måtte dessverre finne det ut selv også, og se alt sammen, alt de hadde skrevet i mange uker.. Jeg er helt knust. Dette fant jeg ut på mandag, nå er det snart en uke siden og det gjør fortsatt like vondt. Han sier det samme som han sa før: Jeg skal aldri gjøre noe sånt igjen, vil aldri såre deg, skriver lange meldinger om det. Han har gjort alt dette for meg før, da viste det seg at han løy. Kan jeg stole på denne mannen igjen? Det gjør så vondt.. Jeg får sånne sinneutbrudd når han ikke er sammen med meg, går greit når han er her, noen ganger.. Det kommer plutselig. Denne hjertebanken, følelsen av svikt, selvtillit og selvbilde er knust.. Alt er bare ødelagt.. Men det er så vanskelig å forlate han.. :'( For han gjør så mye for meg, han gjør alt jeg ber han om, han viser veldig anger.. Men ... Han har trøstet meg og sånn før,da hadde han løgn bak uansett. Han kan ikke elske meg da? Om han kan gå rundt med det på samvittigheten..? Uff.. Anonymous poster hash: 5d77a...028
Biloba Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Hvis han trøster deg og forsikrer deg om at det ikke er noen annen, samtidig som.han holder het kontakt med elskerinnen, så gjør du lurt i å tro nytt om denne mannen. 7
vaniljeglasur Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 For en drittsekk.. Jeg hadde aldri klart å stole på en sånn fyr igjen. Jeg mener at utroskap skal en aldri tilgi. 3
Tarsan97 Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Gi han denne ? http://www.victoriamilan.no/?skip=redir&oclick=4539d744bb3c342.86031193&CO=NO&CID=cpcother&gclid=CKbe9_3U-74CFcHOcgodAX8ALg&ocode=MediaBuyingVM.43.43.2377.2.0.0.0.0.0.0.0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Akkurat som om verden stopper fordi noen puler noen andre. Haha. Du eier verken mannen eller pikken hans. Anonymous poster hash: 89097...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Mannfolk!! Syns du skal komme deg bort. Han sa MENS han var utro at han aldri ville såre deg og kom alltid bare være deg. Hvorfor skal det plutslig snu nå når ha har blitt busted? Jeg hadde ikkje gått med på dette! Anonymous poster hash: 53a59...6e2 5
rosadilla Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Akkurat som om verden stopper fordi noen puler noen andre. Haha. Du eier verken mannen eller pikken hans. Anonymous poster hash: 89097...7fd Det gir han da vel ikke rett til å være utro når de er sammen fordi? 7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Dette forholdet hadde jeg ikke klart å gå videre med. Det blir som et dobbelt svik. Hadde ikke klart å gjenopprette tilliten til denne mannen. Hadde sannsynligvis blitt så eitrende forbanna over å bli behandlet slik at han hadde skjønt at ikke noen god-ord eller trøst kunne gitt håp om gjenforening. Anonymous poster hash: 14ab9...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 Uff ja, dette er grusomt. Og grunnen til at han var utro? "Han var usikker på segselv,mistet selvtillit osv". Han kunne pratet med meg, men neida, "turte ikke"... Var for redd for at jeg skulle forlate han. Veldig lurt å være utro da, og forsikre seg om at jeg drar fra han. Idiot.. TS Anonymous poster hash: 5d77a...028
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Akkurat som om verden stopper fordi noen puler noen andre. Haha. Du eier verken mannen eller pikken hans. Anonymous poster hash: 89097...7fd Fair nok å ha den innstillingen hvis du samtidig er redelig nok til å være ærlig om at du har den. Da er det opp til den enkelte om man gidder å inngå og være i et fast forhold med deg. I TS sitt tilfelle har mannen valgt å være i et fast forhold, der ærlighet er det minste man kan forvente. Men han har sviktet henne dobbelt opp. Han har ikke bare vært utro, han har løyet TS opp i ansiktet så det holder i massevis. Det er nesten like ille som utroskapen, dette skuespillet. Hvordan TS skal stole på at han ikke vil gjenta løgn og utroskap og virkelig angrer på det han har gjort mot henne, er jeg usikker på, når mannen har vist så dårlig dømmekraft og dessuten åpenbart er veldig overbevisende når han lyver.Anonymous poster hash: db4ef...b1f 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 Det gir han da vel ikke rett til å være utro når de er sammen fordi? Man har rett til å gjøre det man vil. Utenom straffbare ting, self. Om et menneske ikke tåler at motparten puler andre, får de finne seg noe annet å gjøre. Anonymous poster hash: 89097...7fd
Gjest Christina146 Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Man har rett til å gjøre det man vil. Utenom straffbare ting, self. Om et menneske ikke tåler at motparten puler andre, får de finne seg noe annet å gjøre.Anonymous poster hash: 89097...7fd Du var bare skikkelig usympatisk og det virker som du synes det er helt greit at folk i forhold roter rundt med andre. Det er jo bare tull. Ikke hør på dette ts, klem til deg.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Uff ja, dette er grusomt. Og grunnen til at han var utro? "Han var usikker på segselv,mistet selvtillit osv". Han kunne pratet med meg, men neida, "turte ikke"... Var for redd for at jeg skulle forlate han. Veldig lurt å være utro da, og forsikre seg om at jeg drar fra han. Idiot.. TS Anonymous poster hash: 5d77a...028 Du sier selv at du vil beholde ham, dermed er det jo ingen "forsikring" om at du drar? Han slipper unna med det du lar ham slippe unna med. Mange kvinner tilgir og nettopp derfor kan man risikere utroskap. Anonymous poster hash: 8121e...360
Gjest Idollet Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Akkurat som om verden stopper fordi noen puler noen andre. Haha. Du eier verken mannen eller pikken hans. Anonymous poster hash: 89097...7fd Faktisk er vel det akkurat hva et forhold er. At de liker hverandre og lover å holde seg tro til hverandre mens de er sammen. Ved giftermål skulle det være for alltid egentlig. 1
Gjest Evel Skrevet 15. juni 2014 #15 Skrevet 15. juni 2014 Å huff!!!!!! Det er så utrolig ekkelt å befinne seg i en slik situasjon for det ødelegger alt av selvfølelse. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre slikt mot et menneske de påstår at de elsker.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Etter kun ett år sammen hadde nok ikke jeg gitt det en sjanse nei.Anonymous poster hash: ff99d...a08 1
Gjest fotballflue Skrevet 15. juni 2014 #17 Skrevet 15. juni 2014 Min ex var og utro, jeg fant det ut selv, han gråt og sa at han aldri skulle gjøre noe sånt igjen, jeg trodde på han, han virket veldig lei seg. Neste dag dro han til hu dama igjen, og dagen etter der, og dagen etter der osv.. jeg hadde ikke stolt på hva han sier. 1
Gjest Evel Skrevet 15. juni 2014 #18 Skrevet 15. juni 2014 Min ex var og utro, jeg fant det ut selv, han gråt og sa at han aldri skulle gjøre noe sånt igjen, jeg trodde på han, han virket veldig lei seg. Neste dag dro han til hu dama igjen, og dagen etter der, og dagen etter der osv.. jeg hadde ikke stolt på hva han sier. Hvordan fant du ut av det? En eks av meg kom til meg og påsto at jeg var alt han ville ha, og at han hadde brutt med eksen sin. Neste dag kom han kjørende derfra...
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #19 Skrevet 15. juni 2014 Uff ja, dette er grusomt. Og grunnen til at han var utro? "Han var usikker på segselv,mistet selvtillit osv". Han kunne pratet med meg, men neida, "turte ikke"... Var for redd for at jeg skulle forlate han. Veldig lurt å være utro da, og forsikre seg om at jeg drar fra han. Idiot.. TS Anonymous poster hash: 5d77a...028 Det er mange årsaker til utroskap. Ja, det er en dum/ond handling som sårer den andre parten og går ut over forholdet i stor grad, men noen ganger kan man komme sterkere ut av det. Det kommer veldig an på grunnen til at han var utro og han viser at han vil ha deg tilbake. Du bør være streng med deg selv, og han. Han bør kunne vise, ikke bare fortelle, at det er deg han vil og at han vil satse på forholdet. Det er forskjell på en som er notorisk utro uten å bry seg om den andre parten, og ikke viser anger, enn en som er usikker på selv, er deprimert, trenger bekreftelse og som viser anger o.l. Hvis han viser deg at han vil fortsette med forholdet, og du også vil, må han virkelig invistere i det. Og du må kunne legge det nogenlunde bak deg etterhvert. Finnes flere bøker om utroskap og hvordan komme seg videre etter skaden har skjedd. Se også på youtube. Anonymous poster hash: 07459...c10
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #20 Skrevet 15. juni 2014 http://www.psykologibloggen.no/?p=2934 Denne siden er ganske hjelpsom En annen ting, du kan godt si til han at du vil gjøre det slutt, ikke vær for snill med han. Si du gjør det slutt om du ikke ser at han viser anger og gjør alt for å beholde deg. (Jeg er AB over her) Anonymous poster hash: 07459...c10 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå