AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Jeg trenger en ny laptop så siden denne streiker litt. Vet selv at jeg burde klart å følge med på de nye speccene og sånt, slik at jeg hadde visst hva jeg trenger, men etter et hektisk semester henger jeg litt etter på hardware for tiden. Jeg studerer innenfor IT og trenger en laptop som klarer å håndtere rammeverk rundt programmering og databaseadministrasjon. Ellers vil jeg kun bruke laptopen til skolerelaterte ting og noe internettsurfing. Så, noen som har tips til en litt billig laptop som har bra nok specc til å ikke kræsje av overnevnte? Anonymous poster hash: 2f1cd...1a3
Jonencloud Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg trenger en ny laptop så siden denne streiker litt. Vet selv at jeg burde klart å følge med på de nye speccene og sånt, slik at jeg hadde visst hva jeg trenger, men etter et hektisk semester henger jeg litt etter på hardware for tiden. Jeg studerer innenfor IT og trenger en laptop som klarer å håndtere rammeverk rundt programmering og databaseadministrasjon. Ellers vil jeg kun bruke laptopen til skolerelaterte ting og noe internettsurfing. Så, noen som har tips til en litt billig laptop som har bra nok specc til å ikke kræsje av overnevnte? Anonymous poster hash: 2f1cd...1a3 trur du trenger hovedsaklig en god prosessor og mye RAM
Minya Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 https://www.komplett.no/acer-aspire-e1-772-173-hd/812140#!tab:extra Denne er ikke så dum, den er ikke kjempesterk, men bør takle databaseadmin så lenge den ikke skal drive en databaseserver. Kjøp med ekstra RAM til den, da den kun har innstallert 6Gb, men støtter opp til 16Gb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå