Gjest observatøren Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Jeg har brent en dvd med dvd shrink. Når jeg så skulle brenne den med nero funket det ikke. Jeg fikk beskjed om at det var feil cd jeg hadde inni. Jeg har en tom 4x dvd-r og en 4x dvd+r men ingen av dem støttes. Det blir spurt etter en cd-r hva er det for noe? Og hva er forskjellen på + og - kan noen forklare meg dette?
Crazee Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 cd-r: CD-plate, med kapasitet på vanlegvis 700MB. (650MB er 'standard', men det er lenge sidan eg har sett denne no. Du kan òg få større plater, opp til 800MB.) cd-r-plater kan du spela av i CD-spelarar og DVD-spelarar. Når det gjeld DVD, så finst det litt ulike format du kan bruka; dvd-r/rw, dvd+r. Skal du berre bruka det til lagring så spelar det nok ikkje noko rolle, men skal du spela inn film du (eller andre) vil sjå på ein DVD-spelar, bør du sjekka kva format den taklar. (Nye spelarar talkar kanskje alt - men sjekk for å vera sikker.) Ein CD-spelar kan naturleg nok ikkje lesa DVD-plater. No har eg ikkje dvd-brennar sjølv, men sjekk Nero om det er nokre (kanskje enkle?) valg om du skal brenne CD eller DVD. Elles, om du ikkje har bruk for den store lagringskapasiteten til ei DVD-plate, eller du har lyst å brenna deg ein musikk-CD, så kjøp CD-R-plater. Dei er litt rimelegare enn DVD-plater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå