Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 skal til trondheim i dag...bra shooping, hvor??
Labella Skrevet 20. juni 2004 #3 Skrevet 20. juni 2004 På den søndagsåpne Bunnprisen på Tyholt? :blunke:
Rapitap Skrevet 20. juni 2004 #4 Skrevet 20. juni 2004 Eh...v :oops: el, god shopping i Trondheim da...
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #5 Skrevet 20. juni 2004 kanskje jeg skal være der i flere dager da, luringer!! Kjekt m seriøse svar!
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #7 Skrevet 20. juni 2004 Trondheim er ikke akkurat shopping-mekka! Men god tur!
Labella Skrevet 20. juni 2004 #8 Skrevet 20. juni 2004 Vel, det er jo flust med kjøpesentre her, da. Hva slags shopping var det du tenkte på da? Du finner vel omtrent det samme her som i andre byer...
Gjest Myumi Skrevet 20. juni 2004 #9 Skrevet 20. juni 2004 På den søndagsåpne Bunnprisen på Tyholt? :blunke: Råder deg til ikke å oppsøke Bua hvis man lider av klaustrofobi
Cecilie Skrevet 20. juni 2004 #10 Skrevet 20. juni 2004 Kommer jo helt an på hva du er ute etter, alder, stil, prisgruppe, osv. Det er en del kjøpesentre i byen nå: Mercur, Solsiden, Trondheim Torg og Byhaven (pluss noen litt utenfor: CitySyd, CityLade, KBS). Selv pleier jeg å styre unna disse. Hvis du er som meg vil jeg anbefalle Retro (ligger en i Thomas Angels gt og en i Karl Johans gt). Cosmo (Thomas Angels gt) og eventuelt en tur innom Bogart (Thomas Angels gt). Sistnevnte har en litt mer voksen målgruppe, men det hender seg ganske ofte at de får inn noen skikkelige godbiter som passer den ygre garde også (jeg er 20). Inzani (Karl Johans gt) har også en del bra. Av skobutikker er Bello et must (på hjørnet av Karl Johans gt). (ellers har Trondheim torg 5-6 skobutikker) Men det bør vel nevnes at dette ikke akkurat er byens rimeligste butikker. Søker du rimelige butikker er vel kjøpesentrene å anbefalle. De fleste på min alder handler vel på Tronheim Torg og Mercur.
Gjest Miss Gemini Skrevet 20. juni 2004 #12 Skrevet 20. juni 2004 Shine! Åja :-) Den butikken er så lekker. Men ender som regel opp med bare å kikke..
Ingeborg Skrevet 20. juni 2004 #13 Skrevet 20. juni 2004 Åja :-) Den butikken er så lekker. Men ender som regel opp med bare å kikke.. Samme her...
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #14 Skrevet 21. juni 2004 Jeg er ikke enig i at Tr.heim er en dårlig shoppe-by. Selv digger jeg å shoppe der. Favoritten er Retro, nabobutikken til Retro (som jeg ikke husker hva heter), mange bra Neste stopp i Trondheim som tar inn kule klær, Tante Isabel (second hand), masse bra skobutikker (bl.a på Mercur og Byhaven) +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå