Gå til innhold

Lyse gardiner med dyprødt mønster?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Jeg har lyst på nye gardiner i stua mi! Veggene er helt lyse, og salongen er dyprød. Ønsker meg lyse gardiner med rødt mønster som passer til salongen.

Har titta litt på Kid og Princess, men har ikke funnet noen som passer foreløpig.

Er det noen der ute som vet om andre steder på nett jeg kan se på gardiner og gardinstoff?

På forhånd takk!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet dessverre ikke om noen nettsteder med Skeidar, Ikea og Bohus har gardiner/gardinstoff. På hjemmesiden til Ikea kan du se hva slags gardiner og stoff de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Råder deg til å styre unna Kid og andre billig-kjeder hvis du ikke har ett veldig stramt budsjett.

Oppsøk en interiørforr. som ofte har enorme bøker med stoffprøver som du kan bla i og hvor du også kan låne med deg hele gardinlengder hjem, henge de opp i stuen og virkelig få ett inntrykk av hvordan de ser ut i rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Luv2Xlr8
Råder deg til å styre unna Kid og andre billig-kjeder hvis du ikke har ett veldig stramt budsjett.

Oppsøk en interiørforr. som ofte har enorme bøker med stoffprøver som du kan bla i og hvor du også kan låne med deg hele gardinlengder hjem, henge de opp i stuen og virkelig få ett inntrykk av hvordan de ser ut i rommet.

Nøyaktig hvorfor skal man det? For å kjøpe samme driten en god del ganger dyrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg stoff fra Designers Guild for å sy gardiner og puter. Synes det er utrolig mye lekkert der.

Har også sett etpar fine fra Laura Ashley, men det passer ikke helt inn hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg syns man kan finne helt greie og billige gardiner hos både Kid og Princess jeg, bryr meg ikke så mye om hvilken forhandler jeg kjøper av, bare jeg liker gardninene og føler jeg har råd til dem.

Har funnet en del fine på sidene dere har linket til, men kom gjerne med flere tips!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...