Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Hvor ung mener dere at man kan være for å gifte seg? Minimum alder..

Er bare interessert i deres meninger.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Loven sier 18, så.. 18? :D

Inviduelt tenker jeg, har lite med alder å gjøre :)

Anonymous poster hash: 5cafd...0c4

• Liker 2
Skrevet

Juridisk sett er det vel bare å kjøre på fra og med myndighetsalder.

Men hvis det er snakk om at jeg skulle gitt noen råd om hvorvidt de er gamle nok eller ikke i mine øyne, så ville jeg i det minste anbefalt at man har bodd og forsørget seg selv utenfor foreldrenes hjem i noen år. I mine øyne er man ikke voksen nok til å ta slike avgjørelser før man har prøvd det.

• Liker 2
Skrevet

Kommer helt an på. Enkelte kunne klart det meste helt fint fra de er 18 år og flytter hjemmefra, andre kunne aldri i verden klart det selv om de nærmet seg 40årene, eller senere

• Liker 1
Skrevet

Legalt sett er det 18 år, men helt ærlig? Jeg ville anbefalt deg å vente til du runder 30 og har fått mer livserfaring. Kanskje du da ikke lenger ønsker å gifte deg. Å gifte seg betyr også ekstra papirarbeid, ett år ventetid med separasjon og tvungen megling om du får barn. Det kan være lurt å tenke over hva det betyr om det skulle bli skilsmisse til slutt også..

Men om du er bestemt.. Lykke til :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så ivrig etter å gifte deg? Bare tull spør du meg

Anonymous poster hash: 85bcf...4e8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg har ikke vært klar for ekteskap før nylig, selv om jeg har vært sammen med den samme mannen i 8 år. Vi er nå i slutten av tyveårene.

Anonymous poster hash: bf595...c48

Skrevet

Jeg mener det varierer fra person til person. Men jeg syns man bør ha vært sammen ganske lenge før man eventuelt gifter seg ihvertfall :P

Skrevet

Jeg mener det varierer fra person til person. Men jeg syns man bør ha vært sammen ganske lenge før man eventuelt gifter seg ihvertfall :P

Ja, ja.. selvfølgelig! Jeg ønsker å få barn etter at jeg har giftet meg og vil helst unngå å få barn når jeg er i 30- årene, for når jeg er 40 så er barnet mitt 10 og det er flaut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...