AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Hei! Jeg er en stor fan av bøker med en skikkelig god overraskende slutt. Nå har ikke jeg lest så mange slike bøker før, men elsker filmer som; Shutter Island, The Prestige og Sherlock Holmes seriene (anbefalingene kan være fra forskjellige sjangre). Tenkte nå som jeg snart skal på ferie, kunne jeg meg med å lese på en bok istedet :-) Håper på mange gode anbefalinger! Anonymous poster hash: 855c7...832
Fanderay Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Agatha Christie: And then there were none, The murder of Roger Acroyd og Crocked House. Ian McEwan: Atonement David Nicholls: One day
Duckie Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Har du sett Game of Thrones? Bøkene bak serien er de jeg har blitt mest satt ut av, overraskende twister og vendinger bak hvert hjørne. Bokserien er ikke ferdig skrevet enda, men kan anbefales på det varmeste. Life of Pi var jeg ikke så imponert over selv, men vet mange andre elsker denne.
Sauen Shaun Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Krimbøkene til Hans Olav Lahlum. Jeg har lest alle, og har ikke klart å avsløre morderen i noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Gone girl/flink pike! Anonymous poster hash: c8817...796 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Hei! Jeg er en stor fan av bøker med en skikkelig god overraskende slutt. Nå har ikke jeg lest så mange slike bøker før, men elsker filmer som; Shutter Island, The Prestige og Sherlock Holmes seriene (anbefalingene kan være fra forskjellige sjangre). Tenkte nå som jeg snart skal på ferie, kunne jeg meg med å lese på en bok istedet :-) Håper på mange gode anbefalinger!Anonymous poster hash: 855c7...832 Sankta psyko av Johan theorin. Dødsbra :DAnonymous poster hash: c264f...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå