Gå til innhold

Er Nordkapp en by?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og mannen min har tenkt å dra til Nordkapp. Det vi lurer på er om det er kjøpesenter på Nordkapp og om man kan handle der?. Jeg har hørt at Nordkapp skal være en fin by.njeg har søkt etter Nordkapp på Google men jeg finner ingen by og det synest jeg er rart.

Anonymous poster hash: 103b1...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For et latterlig spørsmål.

Anonymous poster hash: fde37...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

Nordkapp er ikke en by, det er et område. De har et museeum med ulike utstillinger, multimediafremvisninger og restauranter. Kjøpesentre må du nok til Alta for å finne. Tror nok de fleste som reiser til Nordkapp drar for å oppleve naturen, ikke for å shoppe. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nordkapp er ikke en by, det er et område. De har et museeum med ulike utstillinger, multimediafremvisninger og restauranter. Kjøpesentre må du nok til Alta for å finne. Tror nok de fleste som reiser til Nordkapp drar for å oppleve naturen, ikke for å shoppe. :fnise:

En har da handlesenter i Hammerfest også! Og et overraskende bra utvalg av skobutikker med damesko :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lindiana

En har da handlesenter i Hammerfest også! Og et overraskende bra utvalg av skobutikker med damesko :klo:

Har ikke vært innom Hammerfest på mange år, så jeg er ikke så oppdatert på akkurat det punktet. Da var det litt tryggere å anbefale Alta fordi der vet jeg i alle fall at det finnes. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...