Glossy Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Ja da er utdrikkingslaget mitt over. En helt fantastisk dag!!! Jeg var klar over hvilken dag jeg skulle ryke til. Men ikke at det var SÅ tidlig. Kvart på ni stod min forlover på døren. Jeg fikk løpe gjennom dusjen og pakke med meg toalettsaker og ett valgfritt antrekk. Ute av duskjen ble jeg kledd på de værste klærene. Dette skulle jeg gå med. I tillegg ble jeg fikset på håret og fikk rosa diadem på meg. derretter måtte jeg danse i en blomstereng mens jeg sang måne og sol. Videre gikk ferden til en bensinstasjon hvor jeg måtte tigge kaffe. En halvtime etter møtte jeg jentene på en felles plass og ALLE var kledd i rosa!! Et vakkert syn Deretter gikk turen til et platestudio hvor jeg skulle spille inn cd. En kjmpe gøy opplevelse, og utrolig rart å høre på etterpå. Så var det i bil igjen og vi kjørte et godt stykke. Da vi nærmet oss ante jeg at det hadde noe med sjø å gjøre og at jeg muligens måtte på vannski. Men dette var helt feil. Vi skulle alle 12 på hav rafting!!!! Skrekk og gru!! Men med rikitg antrekk, hjelm og hansker var gjengen klar og det bar ut på havet. De største bølgene og en sinnsky fart. Dette var super skummelt, men utrloig gøy samtidig. Jeg haddem eg to turer, men var da så gele i armer og bein at jeg ikke klarte mer. Det var kjempe gøy, men jeg gjør det ALDRI mer igjen!!! Deretter var det inn på badeland der de hadde leid hele Relax avdelingen. Så der var det bare kos med badstu, steamdusj og et basseng bare for oss selv. Med bar!! Videre bar det hjem til min forlover der middagen stod klar og vi fikk roet ned. Alle var kjempe sultneog alle gikk i 80 talls kler. En helt utrolig bra fantasi på mange av de, jeg fikk tuppert hår. Deretter var det gave lek der jeg måtte gjette hvem de forskjellige gavene var fra og fortelle historien. Ikke alle var like lette, men jeg klarte en hel del. som avsluttning på denne supre dagen kom det to søte jenter på besøk og de skulle holde dildo party for oss!!! Dette ble hysterisk morsomt så langt ut på kvelden, men jentene handlet de Så var alle helt utslitt og vi tok kveld noe tidlig. Jeg var i seng klokken ett. Et helt utrolig supert utdrikkingslag!!! Den beste dagen! All ære til min folover!!!!! (Sambo røk og til i går og han er enda ikke kommer hjem igjen Tyder på at det ble en sen kveld for deres del!! )
Måne Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 Så flott at du koste deg og at dagen svarte til forventningene!
Saeria Skrevet 20. juni 2004 #3 Skrevet 20. juni 2004 Grattis med overstått lag! Det hørtes jo kjempegøy ut! :D Var det vannkanten dere var på? Har aldri vært der, men har hørt at det er supert der.
magnhild Skrevet 20. juni 2004 #6 Skrevet 20. juni 2004 Regner med at det vannkanten. Jeg er litt mer spent på den havraftingen. Den har jeg ikke hørt om før, og jeg syntes det hørtes utrolig kult ut!! Uansett; Vel overstått!! :blomst_opp:
Vimsevips Skrevet 20. juni 2004 #8 Skrevet 20. juni 2004 Havrafting hørtes kjempe GØY ut, selv rafta jeg i Sjoa, og det fristet i hvertfall til gjentagelse.. Gratulerer med vel overstått, og et knallfint og rosa utdrikkingslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå