Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det normalt at man holder på med noen før man blir sammen med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg vil være individuelt fra person til person, og fra par til par.

Min kjæreste og jeg hadde kun kjent hverandre i fem dager, og vært på en date, så ble vi sammen. Nå har vi vært sammen i 1 år og 9 mnd :rodmer:

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil tro det varierer veldig. For min del reagerer jeg mest på de som sier at de elsker hverandre etter noen få dager/et par uker. Jeg synes det virker litt snodig... :lol:

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil tro det varierer veldig. For min del reagerer jeg mest på de som sier at de elsker hverandre etter noen få dager/et par uker. Jeg synes det virker litt snodig... :lol:

Sånt har jeg reagert litt på også.. men reagerer mest på de som er rundt min alder som sier de elsker hverandre etter så kort tid. :hakeslepp: Som da vil si i starten av 20 årene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte flere måneder på å bli kjent, men det var ikke noe "holde på" før vi var sammen. Tror ikke på sex utenfor forhold. Er lykkelig sammen nå 15 år senere. Vi var først i 20 årene da vi ble sammen.

Anonymous poster hash: 8be5a...de2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det normalt at man holder på med noen før man blir sammen med?

"Holder ikke på" med noen, i kg-definisjonen av ordet, før vi er sammen. Hopper altså over det som her på forumet er kjent som "mellomfasen", hvor man har seg som kaniner mens man lurer desperat på om han liker meg.

Anonymous poster hash: ace35...ccc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er VELDIG individuelt.

Anonymous poster hash: 34c98...eb2
AnonymBruker
Skrevet

"Holder ikke på" med noen, i kg-definisjonen av ordet, før vi er sammen. Hopper altså over det som her på forumet er kjent som "mellomfasen", hvor man har seg som kaniner mens man lurer desperat på om han liker meg.

Fornuftig!

Fatter ikke poenget med den "mellomfasen". Har aldri sett behov for den. Om noen vil ja sex med meg, inngår de er forpliktet forhold til meg. Punktum!

Anonymous poster hash: 8be5a...de2

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser litt mer på som den fasen som å bli kjent med hverandre. Men folk har vel forskjellig syn på det også.

Skrevet

Vi holdt på i 4 mnd før vi offisielt definerte oss som kjærester, men dette er veldig individuelt da :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser litt mer på som den fasen som å bli kjent med hverandre. Men folk har vel forskjellig syn på det også.

Enig. Det er ikke gitt at sex er en del av denne fasen, den handler om å bli kjent med hverandre og finne ut om man liker det man "finner".

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde holde-på fasen var litt når man går turer, snakker i tlf/sender en del sms, drar på dates osv...

F.eks jeg føler jeg "holder på" med en nå... Vi spiser middag, går på teater, går tur, sjekker ut nye steder, har gode samtaler +++.. Vært hjemme hos hverandre et par ganger. Blitt noen kyss i det siste.

Jeg trodde DET var å holde på? Ikke pule vilt? Det minner meg om det som var å holde på når man var rundt 16-17..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde holde-på fasen var litt når man går turer, snakker i tlf/sender en del sms, drar på dates osv...

F.eks jeg føler jeg "holder på" med en nå... Vi spiser middag, går på teater, går tur, sjekker ut nye steder, har gode samtaler +++.. Vært hjemme hos hverandre et par ganger. Blitt noen kyss i det siste.

Jeg trodde DET var å holde på? Ikke pule vilt? Det minner meg om det som var å holde på når man var rundt 16-17..

Det er dating. Noe man på kg maks holder på med en og en halv gang før det hoppes i høyet. :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Det er dating. Noe man på kg maks holder på med en og en halv gang før det hoppes i høyet. :laugh:

Åh.. Jeg bør tydeligvis hinte til Mc. Dreamy at vi er litt på overtid, da..?? :laugh:

• Liker 2
Gjest fotballflue
Skrevet

Hehe, sant! Kjæresten min har nå etter 3 år begynt å si at han tror han elsker meg. Det sitter nok litt langt inne, og har skjønt at det er litt mer seriøse ord nå som vi har blitt eldre :)

Hvor lang tid det tar før man blir sammen kommer jo an på om begge er klare for forhold. Noen trenger lengre tid en andre, vil ikke haste osv. Vi holdt på i ca 2 mnd før vi ble sammen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tok bare noen få uker før vi internt mellom oss hadde funnet ut at vi var sammen, men vi gjorde det ikke offisielt før 3-4 mnd etter.

Anonymous poster hash: 505b0...7e9
Skrevet (endret)

Fra den første blinddaten til vi ble sammen tok det ca et halvt år. (En bekjent av venninna mi som syns jeg var søt og ba meg ut via henne haha) Vi var vel "egentlig" sammen før det halve året hadde gårt, men det var da vi tok "praten" :P

Med de to eksene mine gikk det litt raskere. Han ene noen mnd og han andre noen uker. Så det er jo veldig forskjellig.

Men jeg syns det har vært godt å bruke tid på å bli kjent før man liksom forplikter seg til hverandre.

Endret av Kjempeliten
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg datet i 3mnd. Da ga jeg han et ultimatum enten kjærester eller ikke, for da orket ikke jeg å date mer.

Idag har vi vært sammen i 1 1/2år og blir samboere fra høsten 😊

Anonymous poster hash: 929b9...155

Gjest Riskjeks
Skrevet

Hva er å "holde på"?

At man er interessert i hverandre/forelsket? Går ut sammen? Har sex? :klo:

Skrevet

Kommer vel litt an på alder også vil jeg si? Når jeg var i tenårene, så kjente jeg de en uke før vi ble sammen. Nå når jeg er i 20++ årene, er det lenger... Min nåværende kjæreste holdt jeg på med et par mnd før vi ble sammen.

Men som folk har skrevet, veldig individuelt. jeg mener at man må bli litt kjent med hverandre før man blir sammen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...