AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Kjenner noen typer som har fått seg kjæreste, og som kanskje er noe spesielle, mens jeg fortsatt er singel. Selvfølgelig, gratulerer med det, føler bare at det tar evigheter for min del. Føler at jeg har de egenskapene som skal til. Her er en beskrivelse av noen: 1. Nerden Han må jo være en av de største nerdene jeg vet om. Virker som det meste handler om teknologi, pc og kamera. Dette er ett interessant tema, men han er svært knyttet til dette, og bruker veldig mye tid med dette. I tillegg er han ikke den kjekkeste som finnes. 2. Han som aldri hadde draget En som ikke var snakket eller var spesielt mye sammen med det motsatte kjønn da jeg var mye sammen med han. Virket ikke som han var sammen med så mange utenom meg og ett par andre. For all del, en veldig grei type, men så ikke på han som noen spesielt på-sjekkeren-type. 3. Horebukken/den som er sammen med alle Er en type jeg kjenner, som tar seg frem fra den ene til den andre. Ser den ene dagen at han har fått seg ny dame, mens et par måneder etterpå, dame nr 1000. Holder aldri på dama mer enn en kort periode av gangen. En noe egoistisk type, som heller ikke er spesielt kjekk. Kan også være ganske bråkjekk og selvhøytidelig. Ser ikke hva damene finner ved han som er så spesielt tiltrekkende. Anonymous poster hash: c41b7...c1d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Jeg faller spesielt for nerder ♡ Jeg skal gifte meg med en om ikke så lenge. Er du sikker på at du har en fin personlighet? Det virker som du syns du er "bedre" enn disse typene, noe det er langt fra sikkert at du er.Anonymous poster hash: b3553...4d0 8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 TS igjen her. Må legge til en type til. 4. Sossen Han er en typisk soss, som er skikkelig preget av pengeforbruk og det å virke mest stilig. Skal alltid vise musklene sine, er alltid frempå. Greit det, han har fine muskler, men at de holder ut med en slik type i lengden.... Anonymous poster hash: c41b7...c1d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Jeg faller spesielt for nerder ♡ Jeg skal gifte meg med en om ikke så lenge. Er du sikker på at du har en fin personlighet? Det virker som du syns du er "bedre" enn disse typene, noe det er langt fra sikkert at du er.Anonymous poster hash: b3553...4d0 Mener ikke at jeg er bedre, synes bare de strekker seg til ytterpunktene på hver sin kant. Derfor lurer jeg veldig på dette. Anonymous poster hash: c41b7...c1d
Gjest Idollet Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Fordi de er lykkelige og fornøyde. Folk som dessverre sliter med angst, depresjoner og er generelt sett ulykkelige er de som har vanskeligst for å få seg noen. Folk som tenker for mye på dumme ting, de står som regel sist. Endret 14. juni 2014 av Idollet 6
rosadilla Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Skjønner ikke helt hvorfor nr. 3 får seg kjæreste. jeg har aldri helt skjønt greia med å bli sammen med noen som har ny kjæreste hele tiden 1
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Kanskje de ikke stiller så store krav til partnere sin? Eller rett og slett fordi de ikke er så dømmende som enkelte andre?
Sylvari Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Fordi de traff rett person til rett tid og valgte å satse. Finnes drittsekker med kone og barn og fantastiske menn uten noen av delene. Men man kan ikke klandre noen andre enn seg selv for at man er singel. 1
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Sorry ass, jeg syns ikke det er rart du er singel om du er slik som dette i virkeligheten.. 3
LilleLilla Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Hva som fanger interessen varierer jo veldig fra person til person. Så det er nok derfor det er så mange forskjellige typer mennesker med kjæreste 1
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Fordi de er lykkelige og fornøyde. Folk som dessverre sliter med angst, depresjoner og er generelt sett ulykkelige er de som har vanskeligst for å få seg noen. Folk som tenker for mye på dumme ting, de står som regel sist. Nå har ikke mitt liv vært det aller beste, men problem med å få en kjæreste det har jeg vel egentlig aldri hatt..
Gjest Idollet Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Nå har ikke mitt liv vært det aller beste, men problem med å få en kjæreste det har jeg vel egentlig aldri hatt.. Det er en viss forskjell her. En mann har ikke like mye i mot dette som ei kvinne, sånn om man ser på gjennomsnittet. Det har nok med roller å gjøre. Endret 14. juni 2014 av Idollet
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Vel, smaken er som baken. Når det gjelder nerden hadde jeg kanskje fallt for ham. Vi hadde hatt mye til felles, og som sagt er min kommende mann en skikkelig nerd (slik du beskriver det). Når det gjelder utseende har vi heldigvis hver vår smak. Selv om ikke du syns han er pen å se på kan det jo fint være at jeg ville syns det. Når det gjelder de andre er ikke de min type, men jeg kjenner jenter som har dem aom sin type. Hver sin lyst. Verre er det ikke. Du bør se på hvordan du "markedsfører" seg selv. Hva legger man merke til ved deg? Hva ønsker du de skal legge merke til? Hva er dine gode sider?Anonymous poster hash: b3553...4d0 1
missioncomplete Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Det å få seg en kjæreste er en kunst og ren tilfeldighet i mange tilfeller. Noen nerder (f.eks de som er cosplay interesserte) har det lett å bli kjent med likesinnede folk og dermed ''lettere'' å finne noen som de kan være sammen med og som har felles interesser. Det eneste jeg kommer på er at de er heldige nok til å finne noen som de klikker med og valgte å satse på dem. Sorry ass, jeg syns ikke det er rart du er singel om du er slik som dette i virkeligheten.. Herregud, TS får da lov til å lure på sånt...
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Herregud, TS får da lov til å lure på sånt... Jada, jeg har ikke nektet henne det akkurat..
missioncomplete Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 Jada, jeg har ikke nektet henne det akkurat.. Sier ikke at du har nektet TS det, men skjønner ikke hvorfor du egentlig gidder å svare når du kommer med en slik kommentar. Det er helt vanlig å stusse over hvorfor man er singel...
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Sier ikke at du har nektet TS det, men skjønner ikke hvorfor du egentlig gidder å svare når du kommer med en slik kommentar. Det er helt vanlig å stusse over hvorfor man er singel... Jo for jeg reagerte på den litt hovne måten ts skrev. Dessuten er ikke løsningen på å finne ut hvorfor en er singel å se på hvordan andre gjør det, og å klassifisere andre inn i båser de mest sannsynligvis ikke hører hjemme.. Ellers og
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 Fordi de er lykkelige og fornøyde. Folk som dessverre sliter med angst, depresjoner og er generelt sett ulykkelige er de som har vanskeligst for å få seg noen. Folk som tenker for mye på dumme ting, de står som regel sist. Hva definerer du som "dumme" ting? Vet du egentlig hvordan det er å slite? Kan fortelle deg at så enkelt er det ikke. Dessuten kan det være sunt å tenke iblant. De som sliter kan ikke noe for at de har havnet der de er. Følelseslivet innvendig har blitt til ett kaos, og det kan ta tid å komme seg igjen. Dessuten er man ikke nødvendigvis i en slik periode hele tiden. Anonymous poster hash: c41b7...c1d
missioncomplete Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Jo for jeg reagerte på den litt hovne måten ts skrev. Dessuten er ikke løsningen på å finne ut hvorfor en er singel å se på hvordan andre gjør det, og å klassifisere andre inn i båser de mest sannsynligvis ikke hører hjemme.. Ellers og Jeg tror det hjelper å reflektere over andres situasjon fordi det kan føre til at ts blir opplyst om sin egen situasjon. Ved å observere/reflektere over hvordan/hvorfor de fikk seg kjæreste kan det hjelpe TS til å bli bedre i datinglivet sitt....
Gjest Idollet Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Hva definerer du som "dumme" ting? Vet du egentlig hvordan det er å slite? Kan fortelle deg at så enkelt er det ikke. Dessuten kan det være sunt å tenke iblant. De som sliter kan ikke noe for at de har havnet der de er. Følelseslivet innvendig har blitt til ett kaos, og det kan ta tid å komme seg igjen. Dessuten er man ikke nødvendigvis i en slik periode hele tiden. Anonymous poster hash: c41b7...c1d Faktisk så har ikke jeg hatt det særlig godt heller, for øvrig både jomfru og har ikke hatt kjæreste før (så kanskje ta det jeg skriver med en klype salt). Klart det er sunt å tenke og være litt nedfor av og til. Men når det vedvarer og blir en slags hemmelse, som går ut over andre ting. Slik det ofte gjør. Så tolker mange det som om du ikke er interessert (eller kanskje du faktisk ikke er det?), noen tolker det som svakhet osv. (noe de tolker som lite attraktivt). Men som oftest er nok det mye selvforskyldt, at man ikke går ut, er sosial og virker gladere. Da er det jo vanskelig å møte noen. Som oftest er vel det problemet. Endret 14. juni 2014 av Idollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå