Gjest Jon Are Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Jeg har vært sammen med en dame i ca 6 mnd nå. Jeg var ikke så ivrig i begynnelsen , men nå har det vokst fram en god og ekte kjærlighet til henne. Hun var veldig ivrig hun også, og vi sendte flere ganger om dagen jeg elsker deg til hverandre. Nå er det sjelden hun sier det, og det er heslt" glad i deg." Merker at hun har tonet det hele ned, fra å ville gifte seg, så er det nå bare samboer hun vil være. Her forleden sa hun at hun ikke ønsket at jeg sendte henne meldinger når hun var på jobb fordi hun kunne miste jobben på grunn av dette. jeg sender kun en melding der jeg ønsker henne en fin dag og at jeg er glad i henne. Ikke noe mere. Jeg ble veldig såret av dette, og det sa jeg også. da modererte hun seg litt , og sa det var jo litt koselig også. For meg sa dette alt egentlig. Man er vel ikke så interessert lengre om man ikke ønsker seg en melding som det har tatt ett minutt å svare på fra kjæresten sin ? Jeg gjør alt for henne . Lager og handler inn middag hver dag stor sett de dagen hun er her. Jeg fortalte henne at for meg er kjærligher det å sende en fin melding til kjæresten sin om hele bygningen raser sammen rundt en. Hun dro i dag (skulle på ferie med barna) Sitter igjen hjemme og tenker over dette her. Hun vil gjerne være samboer, vil ikke gjøre det slutt, men det stemmer ikke med det hun sa om meldingene. jeg lurer på om jeg skal bruke noe mer tid på henne? jeg elsker henne jo, men etter det her, lurer jeg virkelig på om det er gjengjeldt. Kanskje hun ikke føler like sterk kjærlighet som meg. Hun skal være borte i tre uker nå, og jeg må innrømme at det frister ikke akkurat å sende noe som helst til henne. Burde jeg holde litt avstand? Bør jeg ikke ta noe kontakt idisse ukene? Jeg skjønner meg virkelig ikke på henne. Med hilsen fra Jon Are
Gjest Whitestripes Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Kanskje du har vært litt for intens og for mye på tilbudssiden? Gi henne litt pusterom. 4
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Virker absolutt som om hun har fått kalde føtter ja. Dessverre er det sånt som kan skje etter en tid der man har blitt bedre kjent og tenkt seg litt om. Jeg tror at du må finne ut hva du vil, og så får du sette et krav som er enten eller. Jeg syns den unnskyldningen om at du ikke skulle sende henne melding på jobb er bare tullpreik. Ingen viser meldingene sine til sjefen, og så lenge dere ikke prater i telefonen når hun er på jobb så ser jeg virkelig ikke problemet. Derimot er jeg enig med deg om at det er bare kos å få en slik melding og at det i de riktige forholdene vil gi en positiv dytt i hverdagen. Kanskje du kan bruke disse tre ukene på å finne ut av ting. 3
Gjest Jon Are Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Ja, det er mulig det. jeg er alltid tilgjengelig , svarer alltid på meldinger og er der alltid for henne. Jeg burde med andre ord trekke meg litt unna . Veldig unaturlig for meg å gjøre det når man er glad i noen. med hilsen fra: Jon Are
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Jeg ville latt være å sende noe som helst uten at hun tar kontakt. du skal ikke se bort fra t du har vært for intens. Dog, det vierker veldig spesielt at hun sier at hun kan miste jobben for å ta imot meldinger. Det er vel det jeg reagerer mest på her. 2
Gjest Jon Are Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Virker absolutt som om hun har fått kalde føtter ja. Dessverre er det sånt som kan skje etter en tid der man har blitt bedre kjent og tenkt seg litt om. Jeg tror at du må finne ut hva du vil, og så får du sette et krav som er enten eller. Jeg syns den unnskyldningen om at du ikke skulle sende henne melding på jobb er bare tullpreik. Ingen viser meldingene sine til sjefen, og så lenge dere ikke prater i telefonen når hun er på jobb så ser jeg virkelig ikke problemet. Derimot er jeg enig med deg om at det er bare kos å få en slik melding og at det i de riktige forholdene vil gi en positiv dytt i hverdagen. Kanskje du kan bruke disse tre ukene på å finne ut av ting. Takk for klemmen. Jeg er så skuffet over det hun sa om meldingene. Jeg gjorde det for å muntre henne opp og for at dagen skulle bli god. Å få den beskjeden om at hun kunne miste joben osv varunødvendig synes jeg. Ja, skal tenke meg godt om disse ukene. :-) med hilsen fra: Jon Are
MS.MR Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har vært sammen med en dame i ca 6 mnd nå. Jeg var ikke så ivrig i begynnelsen , men nå har det vokst fram en god og ekte kjærlighet til henne. Hun var veldig ivrig hun også, og vi sendte flere ganger om dagen jeg elsker deg til hverandre. Nå er det sjelden hun sier det, og det er heslt" glad i deg." Merker at hun har tonet det hele ned, fra å ville gifte seg, så er det nå bare samboer hun vil være. Her forleden sa hun at hun ikke ønsket at jeg sendte henne meldinger når hun var på jobb fordi hun kunne miste jobben på grunn av dette. jeg sender kun en melding der jeg ønsker henne en fin dag og at jeg er glad i henne. Ikke noe mere. Jeg ble veldig såret av dette, og det sa jeg også. da modererte hun seg litt , og sa det var jo litt koselig også. For meg sa dette alt egentlig. Man er vel ikke så interessert lengre om man ikke ønsker seg en melding som det har tatt ett minutt å svare på fra kjæresten sin ? Jeg gjør alt for henne . Lager og handler inn middag hver dag stor sett de dagen hun er her. Jeg fortalte henne at for meg er kjærligher det å sende en fin melding til kjæresten sin om hele bygningen raser sammen rundt en. Hun dro i dag (skulle på ferie med barna) Sitter igjen hjemme og tenker over dette her. Hun vil gjerne være samboer, vil ikke gjøre det slutt, men det stemmer ikke med det hun sa om meldingene. jeg lurer på om jeg skal bruke noe mer tid på henne? jeg elsker henne jo, men etter det her, lurer jeg virkelig på om det er gjengjeldt. Kanskje hun ikke føler like sterk kjærlighet som meg. Hun skal være borte i tre uker nå, og jeg må innrømme at det frister ikke akkurat å sende noe som helst til henne. Burde jeg holde litt avstand? Bør jeg ikke ta noe kontakt idisse ukene? Jeg skjønner meg virkelig ikke på henne. Med hilsen fra Jon Are Ahh så jeg kjenenr meg igjen da.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Holder på? Det har nok skjedd for en stund siden. Ikke for å være uhøfflig, men det virker som hun er dritt lei hele forholdet deres. Ikke kontakt henne du. Anonymous poster hash: b6849...b79
Sapientia Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Huff, dette høres jo ikke så veldig bra ut. For meg personlig er det et helt ukjent scenario og skulle ønske mye mindre kontakt, moderere ned hva man ønsker for fremtiden osv. Med annet man faktisk har mistet en del av følelsene. Selvsagt er man ikke like intens hele tiden, men følelsene er jo der hele tiden. I hvert fall mine. Kan selvsagt bli for mye av det gode hvis du er veldig på hele tiden. Men utfra hva du skriver så tror jeg nok jeg bare hadde likt det fra en jeg var i et forhold med. Er vel ikke så langt unna slik jeg og typen er med hverandre
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 "Når forholdet blir for godt til å være sant, da er det også det" Tips: Sørg for at forholdet ikke er så godt. 1. Du må ikke sende for mange positive meldinger til dine husfru. 2. Du må prøve å ikke være tilgjengelig hele tiden, selv om du har lyst for du er glad i henne. 3. Lat som du trenger en gutte-tur, selv om du kun vil være nær henne. 4. Ikke gjør alt husarbeidet, selv om du bare ønsker å hjelpe til. 5... Si henne imot av og til, selv om du er enig! Du er blitt for glad i henne dessverre, og har lyst til å gjøre mye for henne. Nå er du en tøffel og ikke så spennende og mystisk lenger. Du glemte å følge regelboken! Bye bye! Anonymous poster hash: f2872...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Med andre ord, du utfordrer ikke henne nok følelsesmessig. Du har blitt en kjedelig tøffel, som er altfor forutsigbar. Hun vil heller ha en psykopat som hun ikke vet hvor hun har han hele tiden. Derfor mange kvinner kommer inn og blir værende i dårlige forhold. Ikke alle, men nå satt jeg det litt på spissen her også da. Anonymous poster hash: f2872...a1c
Gjest Citronella Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Kanskje du har vært litt for intens og for mye på tilbudssiden? Gi henne litt pusterom. Jeg har lest alle tilsvar, og dette fra Whitestripes er det som jeg henger meg på. Det å gifte seg er alvorlige greier, også det å si "Jeg elsker deg". Har du hatt mange forhold, Jon Are? Ikke at det har så voldsom betydning, men noe erfaring tar man med seg fra forhold. Kjærligheten er også rasjonell, ikke kun romantisk. Jeg har heller ikke tid til å svare på sms når jeg jobber, men jeg setter pris på om jeg får en sms når jeg eri et trygt og etablert forhold, som ikke krever et svar tilbake. Og jeg er også en romantiker! Jeg er selveste lyrikk-og-udødelig-kjærlighet! Men kjærlighet er også hverdager, og hverdager er det kjærligheten skal bygges på. Om den skal vare. Det verste du kan gjøre er å kreve oppmerksomhet. Du må gjerne gjøre stas på kjæresten din og flørte og være deg selv. Men ikke fall ned i grublefella og bli intens og eiekjær. Lykke til med kjærligheten! Den er verdt å kjempe for, men den er ikke verdt å utslette seg selv. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Virker absolutt som om hun har fått kalde føtter ja. Dessverre er det sånt som kan skje etter en tid der man har blitt bedre kjent og tenkt seg litt om. Jeg tror at du må finne ut hva du vil, og så får du sette et krav som er enten eller. Jeg syns den unnskyldningen om at du ikke skulle sende henne melding på jobb er bare tullpreik. Ingen viser meldingene sine til sjefen, og så lenge dere ikke prater i telefonen når hun er på jobb så ser jeg virkelig ikke problemet. Derimot er jeg enig med deg om at det er bare kos å få en slik melding og at det i de riktige forholdene vil gi en positiv dytt i hverdagen. Kanskje du kan bruke disse tre ukene på å finne ut av ting. Helt enig i dette
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Gi henne litt pusterom i hverdagen, ingen hadde sendt sms til kjæresten om bygningen raste sammen. Når hun sier hun er redd for å få sparken, er det ingen grunn til å bli såret over det. Vil du ikke henne det beste? Da hadde du ikke anbefalt henne å sende sms når hun er på jobb og heller ikke når bygningen raser sammen. Jeg skjønner at hun trekker seg litt tilbake når du sier sånne ting, hun ga deg jo en advarsel om at det kan bli for intenst, nettopp fordi hun ikke vil at det skal skade forholdet. Endret 19. juni 2014 av Evilposelos
Gjest Jon Are Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har lest alle tilsvar, og dette fra Whitestripes er det som jeg henger meg på. Det å gifte seg er alvorlige greier, også det å si "Jeg elsker deg". Har du hatt mange forhold, Jon Are? Ikke at det har så voldsom betydning, men noe erfaring tar man med seg fra forhold. Kjærligheten er også rasjonell, ikke kun romantisk. Jeg har heller ikke tid til å svare på sms når jeg jobber, men jeg setter pris på om jeg får en sms når jeg eri et trygt og etablert forhold, som ikke krever et svar tilbake. Og jeg er også en romantiker! Jeg er selveste lyrikk-og-udødelig-kjærlighet! Men kjærlighet er også hverdager, og hverdager er det kjærligheten skal bygges på. Om den skal vare. Det verste du kan gjøre er å kreve oppmerksomhet. Du må gjerne gjøre stas på kjæresten din og flørte og være deg selv. Men ikke fall ned i grublefella og bli intens og eiekjær. Lykke til med kjærligheten! Den er verdt å kjempe for, men den er ikke verdt å utslette seg selv. Hei. Nei, jeg har ikke hatt mange forhold. Ingen skikkelige egentlig på grunn av min fortid . Jeg skjønner ikke at det skulle ha noen betydning. Jeg brukte disse 6 mnd til å bestemme meg for at det var henne jeg ville ha og er klar for giftemål og å dele hele livet sammen. Hun derimot var kjapt ute med "jeg elsker deg" Etter 2 uker ca. Ville vi skulle kjøpe ringer og gifte oss så fort som overhode mulig. Nå er det ikke snakk om det lengre , og det er bare" jeg er veldig glad i deg" på meldinger. Det er forvirrende , og jeg føler at hun kanskej ikke er helt "ekte". Jeg har fulgt rådene jeg fikk her da. Har ikke sendt noen meldinger på jobb til henne, skriver ikke" jeg elsker deg lengre" og har generellt prøvd å fjerne meg følesesmessig fra henne. Hun har vært ganske ivrig med å sende og å foreslå møter nå. Har møtt henne også (hun har ferie nå med barna), og det gikk fint. Var koselig, men jeg kjenner jeg er veldig irritert på henne. Føler at hun har brukt meg på en måte. Jeg var ikke så ivrig til å gå inn i dette forholdet til å begynne med, men nå som hun har overbevist meg, så trekker hun seg bort. Synes det er veldig dårlig oppførsel. Jeg elsker henne, og vil jo at vi skal være sammen. Skal jeg bare fortsette å være tilbakeholden? Må jeg virkelig oppføre meg som en drittsekk for at hun skal bli? Burde jeg truffet andre damer også? Hvorfor er noen sånn? Kan de ikke si at de ikke vil mer da istedet for å være på og av hele tiden som jeg føler hun er. med hilsen fra: Jon Are
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå