AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Dette handler om en gutt jeg er venn med, og har vel egentlig et nært vennskapelig forhold til til.. Han har følelser for meg, men jeg har vært veldig tydelig på at jeg ikke føler det på den måten og at jeg kun ser på han som venn. Uansett.. Så synes jeg han har blitt veldig intens den siste tiden, og at det er ekkelt. Han bor rett ved siden av meg, så han ser om jeg er hjemme eller ikke og om jeg har besøk. Dette er noe han har kommet med kommentarer på flere ganger. Her om dagen skjedde det noe som i hvert fall jeg syntes var over grensen , og unødvendig. Vi hadde avtalt at vi kanskje skulle se film sammen den kvelden. Jeg hadde hatt noen lange og slitsomme uker hvor det skjedde en god del, som jeg ikke vil gå inn på. Dette visste han. Det som skjedde var uansett det at jeg sovna på sofaen ganske tidlig denne kvelden. Som sagt bor han rett ved og så at jeg var hjemme og ikke hadde besøk. Det som skjedde var i hvert fall det at han sendte meg en god del meldinger for å etterlyse meg, og spørre om vi skulle se film. Det var jo for så vidt greit. Men, i følge meldingene hadde han banket på hos meg gjentatte ganger. Og han hadde sett at jeg sov i stua gjennom vinduet.. Til tross for dette fortsatte han å sende meldinger, ringe osv. Jeg hadde mobilen på et annet rom, så hørte ikke denne.. Det endte med at jeg våknet klokka 12 om natta av at han stod og rett og slett hamret lås på døra mi... jeg vet jo at det var dårlig av meg og sovne... Men, er det virkelig normalt å ta så av? Hadde jeg vært han, så hadde jeg bare sendt en melding til vennen min hvor det stod "Så at du sov. Håper du får en god natts søvn. Det fortjener du. Vi får ta det igjen en annen kveld :)" . I hvert fall hvis jeg så at vennen min sov, og jeg visste arvet hadde vært noen tøffe uker.. Eller er det jeg som er urimelig her?Anonymous poster hash: 23fda...b71
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Dere hadde en avtale og han visste at du hadde hatt det tøft. Tror jeg hadde satt pris på en slik enorm omsorg jeg, selv om jeg hadde vært stuptrøtt. Så skulle han fått se film med øreplugger hos meg mens jeg sov, om han ville det. Men om du syns dette ikke var greit så får du si det til han hvordan du ser det, og takke for at han brydde seg såpass. Det kunne jo vært andre grunner til at du lå på sofaen for alt han vet? Håper det går bedre med deg videre
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 TS her. Ser at det kan oppfattes som psykisk tøft, men var ikke det jeg mente. Jeg mente heller masse overtid, ting som skjedde som har med barnet mitt å gjøre +eeksamen og bachelor. Så det var ikke sånn at han kunne tro at jeg lå på sofaen av andre grunner enn mangel på søvn.Anonymous poster hash: 23fda...b71
Pixxie Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Gi beskjed om at du ikke kan være venn med en som er så intens?
tøydokka Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Åpnet du for han da du våknet av at han banket på døren? Og hva ble evt sagt mellom dere da? Kan jo være at han var veldig bekymret? Du tar ikke telefonen, hatt en tøff periode.. Kanskje han var redd for at du var ruset, syk, suicidal?
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Ellers vil jeg bare påpeke at mennesker som er glade i deg og virkelig bryr seg ikke er intense slik noen forsøker å si her. Det faller bare naturlig for de å være slik handlekraftig når de bryr seg. Syns han virket som en gullgutt rett og slett. Endret 14. juni 2014 av Evel 1
Dricka Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Tror jeg hadde satt han litt på plass. At du ikke liker at det skal være på den måten og om du skal gidde mer må han skjerpe seg.
rosadilla Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Han virket veldig intens. Selv ville jeg sagt hva jeg hadde ment om det, han bør ikke være så ille.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Han høres ekstremt pågående ut. Her ville jeg nok redusert kontakten betydelig.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Ellers vil jeg bare påpeke at mennesker som er glade i deg og virkelig bryr seg ikke er intense slik noen forsøker å si her. Det faller bare naturlig for de å være slik handlekraftig når de bryr seg. Syns han virket som en gullgutt rett og slett. Du har et veldig merkelig syn på mennesker her. 3
Sylvari Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Ellers vil jeg bare påpeke at mennesker som er glade i deg og virkelig bryr seg ikke er intense slik noen forsøker å si her. Det faller bare naturlig for de å være slik handlekraftig når de bryr seg. Syns han virket som en gullgutt rett og slett. Jo, denne fyren var intens. 2
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Du har et veldig merkelig syn på mennesker her. Seriøst? Les hva hun skriver. Han er interessert i henne og da er en slik oppførsel vanlig. Hun derimot er ikke interessert skriver hun og opplever det som klamt. Også veldig naturlig reaksjon. Så ikke kom her med en vurdering av meg som person takk.
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Jo, denne fyren var intens. Nei, han er en helt normal følsom person.
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 Noen ganger blir jeg sjokkert over hvor lite som skal til før flere av dere vurderer menn som INTENSE. Herregud. Jeg blir snart flau over å være kvinne!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Åpnet du for han da du våknet av at han banket på døren? Og hva ble evt sagt mellom dere da? Kan jo være at han var veldig bekymret? Du tar ikke telefonen, hatt en tøff periode.. Kanskje han var redd for at du var ruset, syk, suicidal? Jeg er ikke typenoe som ruser meg, og har aldri gjort det. Er heller ikke, eller har vært depressiv og lignende. Det er fysiske påkjenninger det er snakk om med masse arbeid i tillegg til skole og bachelorlevering , pluss hendelser med barnet mitt.. Så tviler meget sterkt på at han trodde det. Jeg åpnet, og var veldig i ørska . Er ikke flink til å føle en samtale når jeg er så trøtt.. Han sa bare " skulle vi ikke se film? hvorfor sovna du" , og jeg svarte i halvsøvne at jeg hadde mobilen i et annet rom og at jeg hadde sovna. Jeg sa jo at det var dumt at jeg sovna.. Ble ikke sagt så mye mer enn det. Jeg visste jo heller ikkepå det ttidspunktet at han hadde sendt så mange meldinger og ringt, samt vært der flere ganger og sett gjennom vinduet.. derfor hadde jeg heller ikke noe å konfrontere han med.Anonymous poster hash: 23fda...b71
Sylvari Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 Nei, han er en helt normal følsom person. Det der er overhodet ikke en vanlig reaksjon. 6
Sylvari Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Noen ganger blir jeg sjokkert over hvor lite som skal til før flere av dere vurderer menn som INTENSE. Herregud. Jeg blir snart flau over å være kvinne! Hadde en kvinne reagert på samme måte ville jeg tenkt akkurat det samme som jeg gjør om han. 1
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014 Det der er overhodet ikke en vanlig reaksjon. Jo det er det så absolutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå