Gå til innhold

Hva gjør man med menn som bruker samme truse lenge og dusjer sjelden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma er sammen med en mann som bruker samme truse i MANGE dager! Dette oppdaget jeg fordi det ligger bare 1 skitten truse der hver gang jeg tar klesvasken...og det er bare bæsjeflekker og spor i trusa ...

Og han dusjer kanskje 1 gang i uka, så han lukter ofte svotsvette og gammel mann.

Mamma sier ingenting ... æsj!

Om mamma sier noe blir han dødsfornærma...

Anonymous poster hash: decdf...c88
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra overskriften ville jeg sagt dump ham. Men siden det er din mors venn er det lite du kan gjøre. Jeg ville i hvert fall sluttet å ta klesvasken for ham.

Anonymous poster hash: 35250...6b0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sier det til han, direkte. Ikke begynn med hinting eller å snakke om andre ting som lukter, det er feigt.

Anonymous poster hash: 0bfcb...5ec

Skrevet

Kan du ikke gi et skikkelig HINT da? Neste gang du tar klesvasken så kan du si noe lignende: "Har du noen flere truser på rommet, for det ligger bare en i klesvasken og det er jo ikke blitt vasket på en uke!"

Skrevet

Kan jo spørre når du skal ta klesvasken: "Har ikke du flere truser du vil vaske? Fant bare en her ser du!"

Om moren din er der så er det bonus :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke gi et skikkelig HINT da? Neste gang du tar klesvasken så kan du si noe lignende: "Har du noen flere truser på rommet, for det ligger bare en i klesvasken og det er jo ikke blitt vasket på en uke!"

Eller ta resten av vasken og la hans ligge. Og hvis han kommenterer det, si at hun tar den en gang i uka - dvs når hun teller 7 stk :P

• Liker 1
Skrevet

Eller ta resten av vasken og la hans ligge. Og hvis han kommenterer det, si at hun tar den en gang i uka - dvs når hun teller 7 stk :P

Det kan nok funke!

AnonymBruker
Skrevet

Du sier det til han, direkte. Ikke begynn med hinting eller å snakke om andre ting som lukter, det er feigt.

Nei det heter å være sosialt intelligent. Selv om det plager andre, skal hun ikke få ham til å føle seg så flau

Anonymous poster hash: c15b2...77f

• Liker 1
Skrevet

Hva med å tenke: "Dette har ikke jeg noe med!"?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si "Det er mye dritt i trusene dine, kan du dusje hver dag?"

Anonymous poster hash: 0cfb5...547
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff.. Må være digg å gi han der oralsex :P Eller i det hele tatt ligge med ham!

Anonymous poster hash: 437a9...103
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det heter å være sosialt intelligent. Selv om det plager andre, skal hun ikke få ham til å føle seg så flau Anonymous poster hash: c15b2...77f

hvorfor ikke? Det hjelper ingen å gå rundt grøten.

Skrevet

Det blir ihvertfall en del ting man IKKE gjør!

AnonymBruker
Skrevet

Mamma er sammen med en mann som bruker samme truse i MANGE dager! Dette oppdaget jeg fordi det ligger bare 1 skitten truse der hver gang jeg tar klesvasken...og det er bare bæsjeflekker og spor i trusa ...

Og han dusjer kanskje 1 gang i uka, så han lukter ofte svotsvette og gammel mann.

Mamma sier ingenting ... æsj!

Om mamma sier noe blir han dødsfornærma...

Anonymous poster hash: decdf...c88

Din mor vet nok om det. Det er uansett ikke sin sak å gjøre noe med dette.

Anonymous poster hash: cda71...d32

Skrevet

Hva med å tenke: "Dette har ikke jeg noe med!"?

Det tenkte jeg også først, men så skifta jeg mening.

Synes det er fint hun prøver å "passe på" moren sin :)

____

TS, hehe, jeg var også sånn før. Men jeg sluttet da jeg begynte å bli interessert i gutter. Da begynte sånt med hygiene å bety noe :P

AnonymBruker
Skrevet

Din mor vet nok om det. Det er uansett ikke sin din sak å gjøre noe med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...