AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Del Skrevet 14. juni 2014 hei! i dag når jeg sto opp la jeg merke til at katten min plutselig haltet. han gikk på den, men bare så vidt. han var kosete og mjauet ikke. jeg kom hjem fra jobb uten å bli møtt av ham i inngangsdøra, han lå bare i senga og poten var blitt ganske hoven. nå vil han ikke gå på den, og når han mjauer kommer det mye lysere enn det det vanligvis gjør. ringte vet og fikk smertestillende og beskjed om å se det litt an, nå ligger han iallefall og sover men vil fortsatt ikke legge vekt på den i det hele tatt. det jeg rett og slett lurer på er om noen har vært borti noe liknende? er klar over at han mest sannsynlig er stukket av et eller annet da hevelsen er i hovedsak nedfor leddet. Anonymous poster hash: 03ccb...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 14. juni 2014 #2 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Vanskelig å si, kanskje det har blitt infeksjon. Ville dratt til vett i morgen om det ikke er bedre Jeg regner med at du har forsikring Endret 14. juni 2014 av NovaFlare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Del Skrevet 14. juni 2014 kan jo også nevne at han lar meg ta på poten uten at han "sier ifra" (men han trekker den bort selvfølgelig, det gjør han alltid) og glemte å si at jeg også fikk betennelsesnedsettende medisin til han. følger litt med. han har heller ikke feber eller noe. lurer også på hvordan han skal få i seg mat eller bruke do nå når han ikke har lyst til å bevege på seg? altså han får bare gjøre fra seg i sofaen om han må, men maten er det jo verre med. Anonymous poster hash: 03ccb...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Del Skrevet 14. juni 2014 oppdatering haha beklager så mange innlegg altså. han virker litt bedre nå, hevelsen ser ut til å ha gått ned bittelitt men han vil fortsatt ikke legge vekt på beinet. når han hopper ned fra møbler lander han på poten og det ser ikke ut til at han får noe serlig vondt av det. han spiser iallefall nå, og mjauen virker normal. må innrømme at jeg får kjempevondt i meg når han hopper bortover gulvet, stakkars Anonymous poster hash: 03ccb...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 15. juni 2014 #5 Del Skrevet 15. juni 2014 Det kan være så mye rart han har rotet seg borti... Du fikk undersøke poten hans? - selv om han ikke var så veldig lysten på det? Han kan ha stukket seg på noe, skjært seg på noe... eller fanget en veps og fått seg et vepsestikk på poten (ikke helt ukjent scenario). Det pleier gå greit å 'humpe seg' på dokassen i 3-bent utgave, og også å spise litt. Er man sulten eller nødig nok så får de fleste det til så lenge det ikke er annet enn poten som er vond å gå på. Gi ham medisinen etter vet'ens dosering selv om han ser mye bedre ut. Han er en heldig pusegutt som eier et menneske som passer på og ringer vet'en når det er behov for det God bedring til pusegutten og menneset hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Del Skrevet 15. juni 2014 jada, det går fint at jeg tar på den, men han trekker den litt bort. han virker mye mer kvikkere i dag, og maste til og med på å få gå ut. klarer ikke se om hevelsen har endret seg noe særlig men han legger mye mer vekt på den i dag. i går klarte han ikke en gang å hvile poten når han lå. han har både spist og vært på do og skal ha kos til alle mulige tider, så det virker iallefall på meg som at han har det mye bedre. ser det fortsatt litt an, skal fortsette med medisinen og få han til undersøkelse i morgen hvis hevelsen ikke forandrer seg Anonymous poster hash: 03ccb...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 15. juni 2014 #7 Del Skrevet 15. juni 2014 Så bra at det går bedre i dag. Du finner ikke noe sår, evt sårbitt på benet? Hvis ikke han er blitt bitt, så går det nok helt sikkert over av seg selv. Når han er blitt bedre allerede i dag, vil jeg tro det fortsetter sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Del Skrevet 15. juni 2014 nei, hele benet ser helt ok ut og han reagerte ikke noe ekstra da hele poten ble trykket på. i dag sto han å venta i døra når jeg kom hjem <3 hevelsen er enda mindre nå. han har beinet i været når han sitter i ro, men bruker den når han går. han halter mye mindre og akkurat nå var han akkurat å brukte klorestativet med begge potene! flinke han som også syntes medisinen var smakfull og sleika den opp fra gulvet når jeg sølte Anonymous poster hash: 03ccb...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå