Gå til innhold

Vokse lår i salong for første gang - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå (nesten) bestemt meg for å gå til en salong for å vokse lårene. Har lys hårvekst der, men såpass mye at jeg synes det ser litt rart ut med nybarberte legger og hårete lår. :(

Er det noen andre her som vokser lårene? Er hårveksten som kommer tilbake like myk? Jeg har ikke planer om å gjøre dette hele året, kun på sommeren. Derfor er det viktig at det ikke blir harde stubber og ubehagelig hårvekst når det kommer tilbake. :)

Anonymous poster hash: fc371...719
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er like mykt når det gror ut igjen. Og å vokse lårene syns jeg er mindre vondt enn f.eks brasiliansk voks. Så det er helt overkommelig:-)

Anonymous poster hash: 746f9...234

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :) Da blir det nok voksetime på meg til uka… Tar gjerne imot flere erfaringer!

Anonymous poster hash: fc371...719
Skrevet

Ved voksing blir jo hårene gjerne mykere når de kommer ut. Jeg har gjort det flere ganger, og det er helt greit :) Nesten litt godt bak på låra :fnise: Småkiler :P

Gjest Enhjørning
Skrevet

Prøvde for første gang å vokse lårene mine i salong nå i vår. Var ikke noe særlig vondt og ble kjempefornøyd :) Eneste er at jeg sliter med å la det vokse ut igjen så det blir langt nok til å vokses igjen :P

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor shaver du ikke lårene også, samtidig som du tar leggene?
Er helt enig. Det ser helt rart ut med glatte legger og hårete lår...

Selv tar jeg legger og lår samtidig.

Anonymous poster hash: 54ad0...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...