AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Jeg sliter med at neglebåndene mine er så stygge. De vokser langt oppover neglene. I tillegg fliser huden seg så veldig rundt neglebåndene. Har dere tips til produkter som faktisk hjelper? Jeg har prøvd å smøre dem morgen og kveld med A-krem, og huden ble mykere rundt da, men den fortsatte å flise seg. Ser det er mange ulike neglebåndoljer og sånt, men har noen anbefalinger (som ikke er så dyrt)? Isadora har en neglebåndsolje, funker så billige merker? Anonymous poster hash: 6674d...98e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Skubber denne diskret opp Anonymous poster hash: 6674d...98e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Jeg sliter med at neglebåndene mine er så stygge. De vokser langt oppover neglene. I tillegg fliser huden seg så veldig rundt neglebåndene. Har dere tips til produkter som faktisk hjelper? Jeg har prøvd å smøre dem morgen og kveld med A-krem, og huden ble mykere rundt da, men den fortsatte å flise seg. Ser det er mange ulike neglebåndoljer og sånt, men har noen anbefalinger (som ikke er så dyrt)? Isadora har en neglebåndsolje, funker så billige merker? Anonymous poster hash: 6674d...98e Jeg prøvde med strekkmerkeoljen Weleda (er gravid). Det hjalp faktisk Anonymous poster hash: f174a...a0c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Mandelolje! Den har veldig god sammensetning for negler og neglebånd. Fås rimelig på helsekosten. Masser godt inn i neglebånd og negler, ta på bomullshansker (koster 30 kroner på apoteket, kan vaskes og brukes om og om igjen) og sitt med dem på i ti minutter så mesteparten av oljen får trukket inn. Det må gjøres regelmessig og helst hver kveld, i hvert fall til å begynne med. Jeg har vært sløv i det siste og neglebåndene mine ser ikke ut. Anonymous poster hash: 1337a...b3d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Mandelolje! Den har veldig god sammensetning for negler og neglebånd. Fås rimelig på helsekosten. Masser godt inn i neglebånd og negler, ta på bomullshansker (koster 30 kroner på apoteket, kan vaskes og brukes om og om igjen) og sitt med dem på i ti minutter så mesteparten av oljen får trukket inn. Det må gjøres regelmessig og helst hver kveld, i hvert fall til å begynne med. Jeg har vært sløv i det siste og neglebåndene mine ser ikke ut. Anonymous poster hash: 1337a...b3d Vet du ca hvor mange dager jeg må gjøre dette før de er "fikset"? Anonymous poster hash: 6674d...98e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Mandelolje! Den har veldig god sammensetning for negler og neglebånd. Fås rimelig på helsekosten. Masser godt inn i neglebånd og negler, ta på bomullshansker (koster 30 kroner på apoteket, kan vaskes og brukes om og om igjen) og sitt med dem på i ti minutter så mesteparten av oljen får trukket inn. Det må gjøres regelmessig og helst hver kveld, i hvert fall til å begynne med. Jeg har vært sløv i det siste og neglebåndene mine ser ikke ut. Anonymous poster hash: 1337a...b3d Og må jeg vaske bomullshanskene etter hvert bruk? Anonymous poster hash: 6674d...98e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Jeg pleier å se stor bedring etter et par dager, men jeg prøver faktisk å gjøre det hver eller annenhver kveld uansett for å vedlikeholde det. Jeg får så veldig lett tørre og flisete neglebånd og flisete hud på fingertuppene. Jeg vasker ikke hanskene etter hver bruk, men tar dem i den ukentlige undertøysvasken på 60 grader. Anonymous poster hash: 1337a...b3d
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Hvis du vil bli kvitt problemet med neglebåndene kjapt og enkelt, kan du prøve "Orly Cuticle & Stain Remover". De har den på feelunique, amazon, ebay... http://www.feelunique.com/p/Orly-Cutique-Cuticle-Stain-Remover-18ml Orly tester ikke på dyr. Ellers synes jeg "Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Creme" er veldig bra for å pleie neglene og neglebåndene. http://www.feelunique.com/p/Burts-Bees-Lemon-Butter-Cuticle-Creme Burt's Bees er også dyrevennlige. Endret 17. juni 2014 av Bea »-(¯`v´¯)-»
Gjest Peanut Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Jeg bruker kun to produkter innen den typen neglepleie: Dior Crème Abricot og Dior Huile Abricot Daily Nutritive Serum. Første brukes om kvelden, kun en liten dasj er nok til alle fingrene og den andre kan brukes flere ganger om dagen. Ser resultater innen én uke. Veldig drøye i bruk. Begge produktene koster hver 230 kr hos Kicks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå