Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Jeg har nettopp skaffet meg ny renseserie til huden min. Fra apoteket, nokså eksklusiv vil jeg si... :-) Har problemer med kvisete hake.. Huden ellers er fin. Jeg tar tran, drikker masse vann, spiser sunt osv.. Likevel kommer altså kvisene! Fikk anbefalt å bruke en olje i denne serien og er veldig spent på om det vil hjelpe! Noen som har erfaringer? Har tidligere smurt på kvise-geleer, renset huden med produkter mot kviser osv.. Tror huden prøver å kompensere for tapet av oljer, ved å produsere enda mer! Er kjempespent nå.. Hadde vært nydelig om jeg fikk plettfri hud!!!! Erfaringer noen? :-)
Englepusen Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 Hvilken serie er det da? Jeg tror clerasil og sånn bare gjør ting værre fordi de tørker ut huden og gjør den irritert. Det er jo ikke alle som har kviser som egentlig har fet hud.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #3 Skrevet 20. juni 2004 Jeg har brukt både decleor og dr. hauschka sine oljer, og syns det fungerer kjempebra. Det er riktig som du sier at huden produserer mindre oljer selv, hvis den får tilført utenfra. Min erfaring er at jeg får fort kviser hvis huden blir tørr. Lykke til med ny hudpleieserie! P.S. Hvis den ikke skulle være noe særlig, så anbefaler jeg dr. hauschka!
Englepusen Skrevet 20. juni 2004 #4 Skrevet 20. juni 2004 Har nettopp kjøpt Dr. Hauscka(?) selv, blir spennende å se om det hjelper.
smofie Skrevet 20. juni 2004 #5 Skrevet 20. juni 2004 hadde litt av det samme problemet, forhørte meg litt og fant ut at cellesalt nr 11 fra apotek er effektivt.(du må nok bestille det, de sender til ditt lokale apotek. dette er et homeopatisk middel,små tabeletter som skal tas noen ganger pr dag. koster ca 70 kr for en boks med 100 tabletter i. bruk dem i en uke ca, og resultatet er fantastisk(ihverfall hos meg. har fått perfekt hud, og bruker det ikke lenger) det heter altså cellesalt nr 11, og er natriumsulfat eller noe linendei det.
pusur Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 Jeg vil anbefale deg å bruke jojoba olje. Jojoba olje, som er en flytende voks balanserer, renser og mykjør alle typer hud, tørr eller fet. Den løser talg og er ypperlig for hud med kviser og urenheter. Den er bakteriedrepende og funker derfor godt mot kviser. -pusur-
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #7 Skrevet 21. juni 2004 jeg som startet innlegget... Tror serien heter darolys..?? elle noe sånt, litt lat så går ikke opp og sjekker akkurat nå.. Føler at huden er bedre allerede!!!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 22. juni 2004 #8 Skrevet 22. juni 2004 Min hud ble ödelagt av bruk av oljer. Den dr. hausk... oljen var ikke god for meg. Måtte gå på antibiotika fordi huden fikk betennelse. Det er ikke alltid det er bra med oljer til uren hud. men hvis du föler at det fungerer allerede så gjör det jo sikkert det , ville bare si at det ikke funka for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå