Gå til innhold

Fyr som plutselig sluttet å svare - vanlig å slette fra Facebook?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med nettdating en stund nå, og det har blitt noen bekjentskaper etterhvert - dog ingen stor kjemi eller full klaff.

Den siste jeg møtte datet jeg 3 ganger og etter det spurte han om vi kunne møtes igjen snart. Jeg svarte rett etterpå,og spurte nårti det passet for ham. Deretter fikk jeg aldri svar.

Dette er snart 1 måned siden nå. Tar ikke dette så tungt da jeg ikke følte den helt store kjemin men vil det virke som jeg er bitter/fornærmet om jeg sletter ham fra facebook? Finnes det noe uskreven regel her?

Når dere har datet folk som det ikke blir noe mer med, sletter dere alle som en da eller lar dere de ligge på vennelisten?

Anonymous poster hash: eef73...c71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på. Slett han. Jeg hadde synes det var rart å ha en fyr på vennelista som aldri ble noe mer, og som aldri svarte meg. Trenger ikke å bli minnet på det hver gang du ser en aktivitet av han på Facebook, han i chatten o.s.v. Slett han og glem han fort :)

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg ville slettet ham. Det er grunnen til at jeg aldri adder dater på fb, det er kleint hvis det ikke blir noe mer.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Å ha kontakt med mennesker er noe du bestemmer selv. Det finnes ingen regler her. Vil du slette så sletter du.

Skrevet

Gjør det som føles naturlig ut for deg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier ikke å slette tidligere dater fra facebook, selv om det ikke gikk helt som det skulle. Men det har vel mest med at jeg stortsett ikke bryr meg så veldig mye om hvem som ligger på vennelisten min, jeg deler sjeldent noe utrolig spennende der uansett

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ingen regel, gjør det du føler for :)

Skrevet

Jeg har holdt på med nettdating en stund nå, og det har blitt noen bekjentskaper etterhvert - dog ingen stor kjemi eller full klaff.

Den siste jeg møtte datet jeg 3 ganger og etter det spurte han om vi kunne møtes igjen snart. Jeg svarte rett etterpå,og spurte nårti det passet for ham. Deretter fikk jeg aldri svar.

Dette er snart 1 måned siden nå. Tar ikke dette så tungt da jeg ikke følte den helt store kjemin men vil det virke som jeg er bitter/fornærmet om jeg sletter ham fra facebook? Finnes det noe uskreven regel her?

Når dere har datet folk som det ikke blir noe mer med, sletter dere alle som en da eller lar dere de ligge på vennelisten?

SLETT HAN! Jeg har opplevd det samme, og jeg var dum og hadde de på facebook, men så fant jeg ut at det bare deppet meg... Og du skal fremover i livet, så vis deg selv at foten skal frem og slett han :) Det vil føles som en lettelse, garantert! :)

Gjest Juggler
Skrevet

Det merkverdige, er at folk som spør om råd, allerede har tatt et standpunkt. Man spør om råd når man vinkler spm. om et tema på en slik måte at man skal få svar som samsvarer med det synspunktet man allerede har tatt.

Note to self, for øvrig ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det merkverdige, er at folk som spør om råd, allerede har tatt et standpunkt. Man spør om råd når man vinkler spm. om et tema på en slik måte at man skal få svar som samsvarer med det synspunktet man allerede har tatt.

Note to self, for øvrig ;)

ts her..Kan ikke helt se at jeg har gjort det?

Gjest Juggler
Skrevet

Nei, du har faktisk helt rett.

Men at det skal finnes noen sosial kode/uskreven regel, det kan jeg ikke skjønne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet en fyr fra FB som jeg hadde datet i 4 mnd, før han fant seg annen og forsøkte å "sile meg" ut, eller hva jeg skal si. Han turte ikke si rett ut at han ikke ville mer, men fant på en haug med latterlige unnskyldninger hver gang det var snakk om å treffes igjen isteden. Når jeg skjønte at han hadde møtt en annen slettet jeg han, men angret litt etterpå, fordi jeg tenkte at hvis han oppdager det så tror han sikkert jeg er KJEMPElei meg og deppa og sur. Og det var jeg vel å. Men skulle ønske jeg bare unfollowed han isteden.. :sjenert:

Anonymous poster hash: d6f71...d73
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet en fyr fra FB som jeg hadde datet i 4 mnd, før han fant seg annen og forsøkte å "sile meg" ut, eller hva jeg skal si. Han turte ikke si rett ut at han ikke ville mer, men fant på en haug med latterlige unnskyldninger hver gang det var snakk om å treffes igjen isteden. Når jeg skjønte at han hadde møtt en annen slettet jeg han, men angret litt etterpå, fordi jeg tenkte at hvis han oppdager det så tror han sikkert jeg er KJEMPElei meg og deppa og sur. Og det var jeg vel å. Men skulle ønske jeg bare unfollowed han isteden.. :sjenert:

Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor patetiske og feige en del er.

Hvor vanskelig kan det være å si rett frem at man ikke føler man passer sammen, eller hva nå grunnen er, i stedet for å feige ut uten å si fra, eller komme med disse latterlige unnskyldningene som alle likevel gjennomskuer.

Anonymous poster hash: d2843...74d

AnonymBruker
Skrevet

ts her. Det er slik jeg tenker også, at jeg ikke vil han skal tro jeg er dypt såret for det er jeg ikke. Ettersom tiden går ser jeg bare mer og mer tydelig at han ikke var helt min type. Jeg har unfollowed han her også, og har slått av chat for han.

Når sant skal sies har jeg sluttet å svare gutter selv også, men da har det vært snakk om en jeg aldri hadde rukket å møte irl. Han har ikke slettet meg fra fb selv om det er over 1 år siden vi sist hadde kontakt.

Skrevet

ts her. Det er slik jeg tenker også, at jeg ikke vil han skal tro jeg er dypt såret for det er jeg ikke. Ettersom tiden går ser jeg bare mer og mer tydelig at han ikke var helt min type. Jeg har unfollowed han her også, og har slått av chat for han.

Når sant skal sies har jeg sluttet å svare gutter selv også, men da har det vært snakk om en jeg aldri hadde rukket å møte irl. Han har ikke slettet meg fra fb selv om det er over 1 år siden vi sist hadde kontakt.

Ikke tenk på hva han eventuelt skulle tenke om det. Det er helt likegyldig hva han tenker eller ikke, du har jo slått han fra deg. Du gjør det som føles best for din del, så får han bare tenke det han tenker.

Jeg opplevde at en mann slettet meg fra Facebook. Vi var på en date og jeg bestemte meg fort etter daten at han ikke var min type. Han tok kontakt, jeg svarte veldig svevende på spørsmålet om å møtes igjen, sa jeg heller skulle ta kontakt når jeg fikk tid. Tok ikke kontakt. Fikk senere en gang en melding klokka 06.00 på natta med noe så meningsløst som et smilefjes. Svarte selvfølgelig ikke på det. Så slettet han meg. Jeg tenkte jaja og har ikke tenkt eller dømt han for at han er dypt såret eller lignende. Jeg synes det er helt legitimt. Og jeg vil tro at det vil han fyren tenke også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...