AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Noen som har erfaringer med den? Etter at jeg hadde naturlig hårfarge så har jeg farget håret i noen år med diverse utvaskbare hårfarger, siden jeg bruke så mye tid på å få min naturlige farge tilbake. Nå har jeg farget håret 2 ganger med permanent farge. Brun og rød. Nå vil jeg avfarge så jeg kan farge håret i en lysere rødfarge. Har lysebrunt hår naturlig. Vil ha knallrødt. Frisøren mente at det holdt å avfarge. Men dyrt å avfarge håret hos frisør, og hvertfall å farge der også. Burde jeg kanskje heller bleike håret? Redd for å ødelegge håret og.Anonymous poster hash: 4bd12...421
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Risiko å farge håret med en farge fra butikken når håret ditt allerede er kjemisk behandlet. Det kan ende opp med et skjær du ikke var på jakt etter. Gå til frisør, og om det er pengene det trykker på, så får du heller oppsøke en flink lærling eller noe. Fargene fra butikken er slik de vil bli på "hvitt hår", ikke på kjemisk behandlet så mange som får orange eller grønnskjær i håret etterpå. Anonymous poster hash: 0ee71...a5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå