AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 En jeg kjenner tror kona prostituerer seg.. Årsaken til at han tror dette er fordi hun ofte drar på jobb mye tidligere enn hun trenger, og derfor kan legge opp dagen sin litt slik som hun ønsker. Hun sier at det er fordi det er så mye å gjøre. Han hun er gift med tok kontakt med arbeidsgiveren hennes for å uttrykke bekymring ifht arbeidsmengden og helsen hennes. Hun er ofte sliten og legger seg tidlig. Dette går ut over familielivet da barna blir nedprioritert fordi hun alltid er så sliten. Hun har også plutselig begynt å ha mange tusen i kontanter på seg, mye mer enn lønna hun får skulle tilsi at hun har. Hun har også en ekstra telefon som hun har på jobb. Hun mottar også endel opprigninger med skjult nummer, og endel med nummer som ikke er registrert i telefonkatalogen. Det er flere ting som har skjedd, som kan underbygge mistankene hans. Den største er vel at hun for noen år siden smittet han med en kjønnssykdom, og derav innrømte at hun hadde drevet med salg av sex. (Hun har også gjort dette i hjemlandet sitt tidligere) De flyttet så til en mindre by, og fikk barn. Han trodde at hun hadde sluttet, men har nå fått nye mistanker. Trenger derfor råd og veiledning. Gjerne fra noen som har vært i samme situasjon. Er rådvill, men vil gjerne hjelpe han. Vet bare ikke hvordan.Anonymous poster hash: a2d9a...e86
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Ojsann. Vel, om hun har gjort det tidligere og ikke vil slutte: hva har han tenkt å gjøre? Han bør vel bare konfrontere henne med mistankene(som for all del er legitime slik du beskriver det). Dersom arbeidsgiver ikke skjønte hvorfor han ringte ang arbeidstid og avkreftet at hun var på jobb altså. Anonymous poster hash: c0ce8...5ba
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Huff, kjip situasjon :/ Har egentlig ingen råd å komme med, men håper det løser seg! Anonymous poster hash: ec2ae...87d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Arbeidsgiver kunne fortelle at hun ikke hadde mer å gjøre på jobb enn de andre, og at det ikke var behov for at hun skulle komme så tidlig som hun gjør. Det er dermed litt vanskelig å skulle konfrontere henne med det da hun bare nekter for det og responderer med at det er han som er syk, sjalu etc. Hun innrømmer nok ingenting før hun skjønner at han vet og har beviser for hva hun holder på med. I en bisetning her om dagrn fortalte han henne at han bruker å sitte på hotellet i byen å drikke kaffe noen ganger før han begynner på dagens gjøremål. Hun reagerte med panikk, skulle vite hvilket hotell, hvilke dager og klokkeslett. Og spør du meg, så er det en ganske underlig respons dersom en ikke har noe å skjule.... Han ønsker å finne ut av det med tanke på barnas beste, og vurderer skilsmisse dersom det viser seg å være hold i mistankene.Anonymous poster hash: a2d9a...e86
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Vil ikke slutte å selge sex ... Hvor er paret fra da? Anonymous poster hash: f9f9e...329
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Jeg synes dette høres rart ut. Jeg tror han er litt for mistenksom til at det er sunt. Kanskje han burde snakket med en psykolog om tankene sine. Jeg sier dette i fullt alvor og ikke for å være spydig. Å ha det slik tror jeg ikke er sunt. Anonymous poster hash: e33ea...9e5 1
Gjest BettyBoop Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Jaja ts. Der ser du når du kjøper deg kone i utlandet .. 4
Gjest Idollet Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Jaja ts. Der ser du når du kjøper deg kone i utlandet .. Det går an å finne ei fra utlandet selv uten "kjøp". 3
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 reagerer på at et menneske som en gang er tatt for salg av sex ikke skjuler "sporene sine" bedre. Ville jo være meningsløst å vifte rundt med penger, ja faktisk så mye at det overskrider lønnen hennes, om pengene kom fra salg av sex. Hun fremstår da ikke som spesielt smart i situasjonen... BettyBoop sa det vel så bra en kan si det....
Gjest BettyBoop Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Det går an å finne ei fra utlandet selv uten "kjøp". dama har fortid som hore...
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Han er fra Norge, hun fra Asia. Det er ikke min kone. Årsaken til mistankene hans er at hun tidligere har prostituert seg. Kan godt være at noe av det overnevnte er tilfeldigheter, og at han derfor ikke burde bekymre seg så mye. Men det er forståelig nok vanskeligere enn hvis hun ikke hadde hatt den fortiden hun har. TSAnonymous poster hash: a2d9a...e86
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 TS her, hun påstod at hun hadde fått låne pengene av sønnen sin. Mannen hennes er ikke særlig teknologisk av seg, og det er nok betryggende for henne ifht hvis hun er unøye med å skjule ting... Anonymous poster hash: a2d9a...e86
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Han er fra Norge, hun fra Asia. Det er ikke min kone. Årsaken til mistankene hans er at hun tidligere har prostituert seg. Kan godt være at noe av det overnevnte er tilfeldigheter, og at han derfor ikke burde bekymre seg så mye. Men det er forståelig nok vanskeligere enn hvis hun ikke hadde hatt den fortiden hun har. TSAnonymous poster hash: a2d9a...e86 men hva hadde han forventa når han visste om hennes fortid?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #15 Skrevet 15. juni 2014 Nå startet ikke jeg denne tråden for å finne ut av hvorfor han valgte slik han gjorde for flere år siden. Det er nok mange grunner til det, men i hovedsak så elsker han henne, og han er vel neppe den eneste som kommer inn under "kjærlighet gjør en blind" kategorien. Dersom noen på forumet har forslag til hva en nå kan gjøre, (som er det jeg ber om i hovedinnlegget) så tas de imot med takk Anonymous poster hash: a2d9a...e86 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Nå startet ikke jeg denne tråden for å finne ut av hvorfor han valgte slik han gjorde for flere år siden. Det er nok mange grunner til det, men i hovedsak så elsker han henne, og han er vel neppe den eneste som kommer inn under "kjærlighet gjør en blind" kategorien. Dersom noen på forumet har forslag til hva en nå kan gjøre, (som er det jeg ber om i hovedinnlegget) så tas de imot med takk Anonymous poster hash: a2d9a...e86 Det kan være vanskelig å finne bevis. Har han spurt henne om hvor hun har fått disse ekstra pengene fra? Ønsker han å skille seg dersom han får bevis på at hun har prostituert seg igjen? Anonymous poster hash: 3bd4a...b41
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #17 Skrevet 15. juni 2014 Privat etterforsker, hvis han har råd. Jeg ville kommet til bunns i dette. Kan en beskjent (som hun ikke kjenner stemmen til) ringe ekstratelefonen hennes med skjult nummer, og hinte a la "fikk nummeret ditt fra Ole, er du interessert..."? (Gitt at din kamerat har nummeret til telefonen.) Sliter dog med å forstå at en småbarnsmor(?) med fulltidsjobb(?) skulle ha ønske om å prostituere seg. Hvorfor? Har de enormt dårlig råd? Disponerer hun ikke pengene sine selv? Har hun et enormt behov for luksusvarer? Anonymous poster hash: 5919d...ee2
Snipa Skrevet 15. juni 2014 #18 Skrevet 15. juni 2014 Jeg ville spurt litt mer om hvorfor, slik forrige innlegg også sier. Hvorfor skulle hun ville prostituere seg? Hun gjør det ikke fordi hun har "lyst på sex", men fordi hun mener hun trenger mere penger. Hvordan er den økonomiske fordelingen hjemme hos dem? Får hun styre egne penger? Hvor går lønna fra den faste jobben hennes, hvem disponerer den? Hvorfor skulle hun ønske mer penger?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #19 Skrevet 15. juni 2014 Det er jo også mulig å få tak i overvåkingsutstyr hos SPYSHOP.Mannen burde få tak i bevis. Anonymous poster hash: 1a658...91d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #20 Skrevet 15. juni 2014 Jeg ville spurt litt mer om hvorfor, slik forrige innlegg også sier. Hvorfor skulle hun ville prostituere seg? Hun gjør det ikke fordi hun har "lyst på sex", men fordi hun mener hun trenger mere penger. Hvordan er den økonomiske fordelingen hjemme hos dem? Får hun styre egne penger? Hvor går lønna fra den faste jobben hennes, hvem disponerer den? Hvorfor skulle hun ønske mer penger? Enig. Du har gode innspill! Anonymous poster hash: 3bd4a...b41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå