Gå til innhold

Barnevennlig restaurant med lekeområde i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har tips til barnevennlig restaurant i Oslo? Helst et sted der man har lekerom, evt uterestaurant der barna kan leke i nærheten. Forslag mottas med takk :)

Anonymous poster hash: cd277...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

McDonalds? De fleste peppez har også, men er ikke de mest delikate stedene å spise da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

McDonalds? De fleste peppez har også, men er ikke de mest delikate stedene å spise da

Takk for tips, det er notert. Kunne egentlig tenke oss et sted med litt bedre mat, men kombinasjonen god mat og lekerom er nok ganske sjelden, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har lekerom på Jensens Bøfhus og egen barnemeny. Maten er grei, men ikke eksepsjonell (varierende kvalitet). Men uansett tusen ganger bedre enn McDonalds;-) Mange restauranter som ikke nødvendigvis har lekerom men som tilbyr barnemeny, tegnesaker etc. Min erfaring er at det er greit å ta med barna stort sett over alt, så jeg bryr meg mest om hvilken mat jeg vil ha og sjekker hvor barnevennlig det er siden. PS! Mine barn er ikke av den stille og rolige typen som sitter ved bordet til alle er ferdige. Men det blir som regel greit likevel;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har lekerom på Jensens Bøfhus og egen barnemeny. Maten er grei, men ikke eksepsjonell (varierende kvalitet). Men uansett tusen ganger bedre enn McDonalds;-) Mange restauranter som ikke nødvendigvis har lekerom men som tilbyr barnemeny, tegnesaker etc. Min erfaring er at det er greit å ta med barna stort sett over alt, så jeg bryr meg mest om hvilken mat jeg vil ha og sjekker hvor barnevennlig det er siden. PS! Mine barn er ikke av den stille og rolige typen som sitter ved bordet til alle er ferdige. Men det blir som regel greit likevel;-)

Vi vurderer et sted med barnemeny, tegnesaker etc, da er det jo flere steder å velge mellom. Det er bare det at vi har med en på 1,5 år som er ganske så aktiv. Han vil helst bare løpe rundt, så det kan bli litt slitsomt å gå på en "vanlig" restaurant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville gått på Egon eller Jensens bøfhus.

Anonymous poster hash: 3a166...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lille persille på Lambertseter senter, har innhegning som passer små barn.

Anonymous poster hash: dbd1e...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa Paradiso på grunerløkka! Førsteklasses pizzasted med lekerom i kjelleren.

Og fin, grønn park rett utenfor, du sender ikke ut ungene alene der selvsagt, men da kan f eks én av de voksne ta med barna ut en tur mens dere venter på maten.

De har ikke egen barnemeny, men alle pizzaene kan lages i mini-format

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Hvorfor må barn bli servert pizza og hamburger?

Det er en nedvurdering av barn.

Barn kan tas med på de fleste steder.

Anonymous poster hash: fc1c8...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste MacDonalds i Oslo har ikke noe særlig til lekerom. Fridays har tegnesaker og slikt. Eller gå på et ordentlig sted og ta med tegnesaker, ipad eller lignende selv.

Anonymous poster hash: 457fe...d39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må barn bli servert pizza og hamburger?

Det er en nedvurdering av barn.

Barn kan tas med på de fleste steder.

Anonymous poster hash: fc1c8...d1f

Er ikke snakk om at barna skal få servert det vi diskuterer her, kun hvor det er steder med lekerom. Dessverre er det ofte bare burger og pizzasjapper som har lekerom.

Anonymous poster hash: ac5c6...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathallen? Kan kjøpe mat fra en av stedene og ta med til torget. På hverdager er det ofte ikke så mye folk og rundt åpning i helgene er det mange barnefamilier så god takhøyde for en ivrig en på halvannet.

Anonymous poster hash: b7c61...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...