Yennie Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Heisann! Jeg og min samboer er på jakt etter en ny, goooood seng. Så langt har vi igrunn vurdert å kjøpe Jensen Majestic sengen. "Problemet" er vel at vi er ganske forskjellige i størrelse og tyngde. Han er 205cm, og veier 105kg. Jeg er 170cm og veier 55kg. Så jeg trenger vel en seng som er endel mykere enn det han gjør? Begge synes dog at medium-madrassen som lå på Jensen Majestic i butikk var god å ligge på, men kanskje littegrann for myk for min samboer. Dette kan kanskje ordnes med forskjellige "bunn"-madrasser - eller? Noen som vet? Vi glemte selvsagt å snakke med de ansatte om dette da vi var der... Og hvis noen har tips til enda bedre seng enn dette så tar vi gjerne imot tips med stor entusiasme og glede!!! Takk takk!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Hei Yennie, Dere kan velge forskjellig hardhet på madrassene. Du kan ta medium og hubbyen fast. Har selv Jensen carat. Anbefales Anonymous poster hash: f2269...ee5 1
Yennie Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2014 Prisklasse er ikke så veldig viktig så lenge det er en god seng.. men vil ikke veldig langt over 50k hvertfall..! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå