AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Hva mer enn dette trenger jeg å pakke i sekken? 4 truser/string Shortser Sokker Ullgenser Parfume Såpe/deo Sovepose Myggspray Mat/drikke Anonymous poster hash: 8e938...b05
FantasDick Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Hvor og når skal du gå? Overnatte på hytter eller telt? Jeg hadde i alle fall droppa deo og parfyme.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Hvor og når skal du gå? Overnatte på hytter eller telt? Jeg hadde i alle fall droppa deo og parfyme. Hytter, i juli, TREKANTEN I TROLLHEIMEN Anonymous poster hash: 8e938...b05
Gjest bustyvel Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Ullundertøy (stilongs og skjorte) er gull. Parfyme og annet dill hadde jeg skippa. Turistforeningen har en ganske grei liste med forslag her: http://www.turistforeningen.no/pakkeliste/
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 En liten mappe med plaster, gnagsårplaster, sårrens og lignende. Kan være kjekt å ha! Anonymous poster hash: 034ee...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Jeg ville hatt med meg solkrem. Anonymous poster hash: dc321...cc9
Fiolinisten Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Parfyme trenger en ikke på fjellet. Superundertøy er kjekt å ha med, og en helsepakke/førstehjelpsutstyr.
Gjest fotballflue Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Våtservietter Edit: hvis det er hytte uten strøm og vann da såklart.. Endret 14. juni 2014 av fotballflue
Gjest Funky Punk Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Ville droppet sminke, string osv Ta med skikkelig undertøy som ikke kan gnage. Gjerne sportsbher slik at man slipper ubehag med spiler osv. Når det kun gjelder 3 dager så ville jeg tatt med minimalt. Skikkelig undertøy, 1 skift, gnagsårplaster, våtservietter, myggspray, solkrem Lett regntøy, plastikkposer (til dopapir, søppel og annet), raggsokker (gull verdt om man i løpet av dagen blir våt på beina og endelig får tørket seg en kjølig kveld)
Anneline80 Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Min liste, ved hyttetur, ville sett omtrent slik ut, da ville jeg kledd meg etter været og tilsvarende redusert innholdet i sekken. Lakenpose Førstehjelpsutstyr med plaster Tannbørste/-krem Kart/kompass Plastposer til dill og dall, multer (om sesong), søppel osv. Solkrem Solbriller Myggspray Kniv Fyrstikker Toalettpapir SportsBH Hipstere Shorts Langbukse Ullundertøy Fleece Vind- og vanntett tynn jakke Lue/pannebånd Vanter Ullsokker Tynne ullsokker Fjellsko Regntøy (om ikke vanntett bukse og jakke) Termos med varm drikke Vannflaske Nøtter/rosiner/tørket frukt/sjokolade (Litt proviant i tilfelle lite utvalg på hyttene) Endret 14. juni 2014 av thora
Skywalker Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Kart og kompass. Lurt selv på korte turer i fjellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå