AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Har et student-mastercard med grense på 5000 kr, men i august trenger jeg skoleutstyr for opptil 10 000 kr. Har desverre ikke råd selv i år, så lurer litt i å få meg re:member. Har ikke så god peiling på kredittkort, har brukt studentkortet et par ganger og betalt raskt tilbake. Er det noen ulemper med re:member, ting i "liten skrift" man må tenke på? Hva er minste månedsgebyr? Anonymous poster hash: b8fee...89c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Skaff deg heller Ikano Visa, de gir cashback på 10% på musikk og bøker i august Anonymous poster hash: 14e9a...eb1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Hvis du ikke skal betale alt tilbake med en gang så lønner det seg å velge et kort med lavest mulig rente. Remember har ganske høy rente. Det er billigere å velge for eksempel Skandiabanken sitt kredittkort eller Santander Red. Anonymous poster hash: 41c13...2ea
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Kan jeg få kredittkort av andre banker enn min egen uten å måtte være en kunde med forskjellige kontoer? - TS Anonymous poster hash: b8fee...89c
.Askepott. Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 I følge tester skal visstnok remember være av de beste kreditkortene pga bla. cachback, reiseforsikring m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå