AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Fikk akkurat beskjed om å ringe banken, og gjorde selvfølgelig det. Der hadde det kommet en "rød alarm"(?), kortet mitt var blitt prøvd brukt et sted jeg ikke kjenner igjen, den store summen på 2 dollar og 40 cent. Jeg skjønner ingenting, aner ikke hva som har skjedd. Fikk i hvert fall beskjed om at kortet blir sperret, siden det ikke er jeg som har brukt det. (Og det er selvfølgelig bra.) Har handlet en del på ebay i det siste, brukt paypal. Kan det være der kortnummer er kommet på avveie? Hva gjør jeg nå? Må jeg slutte å handle på ebay? Jeg er i alle fall veldig glad banken merket at noe var feil. Anonymous poster hash: d301e...bb7
2shy Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Hm. Hos meg funker paypal på alle steder foruten ebay, så jeg ble bedt om å fylle ut en rekke opplysninger. Fikk en dårlig følelse og bestemte meg for å ikke handle på ebay
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 For en tid tilbake ble ebay hacket der det ble kopiert ganske mange brukerprofiler og kontoinformasjon og de anbefalte alle å skifte passord på ebay. Hvor lenge har du hatt bruker konto der? Jeg byttet passord på både ebay og paypal rett etter at det ble kjent, og igjen en ukes tid etterpå for å være sikker.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 For en tid tilbake ble ebay hacket der det ble kopiert ganske mange brukerprofiler og kontoinformasjon og de anbefalte alle å skifte passord på ebay. Hvor lenge har du hatt bruker konto der? Jeg byttet passord på både ebay og paypal rett etter at det ble kjent, og igjen en ukes tid etterpå for å være sikker. Har hatt konto der noen år nå, men den har vært ubrukt lenge. Jeg begynte å bruke ebay igjen i mai, og da hadde jeg glemt passordet så jeg måtte få nytt. Jeg har bare brukt paypal som gjest. Anonymous poster hash: d301e...bb7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Hm. Hos meg funker paypal på alle steder foruten ebay, så jeg ble bedt om å fylle ut en rekke opplysninger. Fikk en dårlig følelse og bestemte meg for å ikke handle på ebay Jeg har bare brukt paypal som gjest nå i det siste. Har bare blitt bedt om de vanlige opplysningene, som må oppgis overalt hvor jeg handler på nett. Anonymous poster hash: d301e...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå