AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Pusen vår er tydeligvis en formidabel jeger, vi finner halvdøde fugler og rester etter fugler hver gang hun har hatt en natt ute. Ikke hyggelig ift fuglene, jeg har overhodet ikke lyst til å bidra til synkende fuglebestand, og ikke hyggelig for oss: kattekassa stinker! Har nå utstyrt katten med bjelle og tar henne inn om natten. Er det andre ting jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 0852e...65f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Katter finns det i alle fall nok av. Avliv katta og problemet blir løst.Anonymous poster hash: 09cc8...cfe
Tvist Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Hold katten inne om natten, det gjør vi. Hun vender seg til det etterhvert.
Gjest Kvinneline Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Vi har også katten inne om natten, men han har tatt livet av noen fugler på dagtid også. Vi klarer ikke styret hva katten jakter og dreper, men henger ikke ut noe til fuglene lengre.
Gjest crazycatlady Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Katter finns det i alle fall nok av. Avliv katta og problemet blir løst.Anonymous poster hash: 09cc8...cfe Idiot!!!!!!!! 1
Tvist Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Ja, noen fugler pleier det også å bli på dagtid, men jeg tror de fleste blir drept i grålysningen mens fuglene fortsatt er trøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå