Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om ett par, som har vært sammen i litt over 2 år. De er i 20-årene, han har ett barn fra ett tidligere forhold, de er forlovet og planlegger felles barn snart.

Denne fyren eier ikke skam, og har sendt bilder av "stoltheten" sin til både meg og to til som jeg vet om. Helt uoppfordret fra vår alles side. De to andre jentene har derimot vært litt hardere enn meg, å kuttet all kontakt med han umiddelbart.

Jeg derimot, er mer av typen som bare ikke responderer, men håper ting skal gå over av seg selv. Han må jo gå lei av å aldri få noe "tilbake".

For noen dager siden kom jeg til å fortelle om disse bildene og meldingene jeg har fått, til en venninne jeg ikke har sett på en stund, og det viste seg at hun er god venn med dama hans, tilbringer mye tid med dette paret og kunne ikke tro det hun hørte om han. Hun sa at hun kunne ikke holde på denne informasjonen om han, og at jeg burde gi han beskjed, så han kunne få muligheten til å si det selv og forhåpentlig spare dama for alle detaljene rundt hva han har gjort og hvor mange jenter han egentlig har kontaktet.

Han har ikke svart, og nå er jeg litt bekymret for hva som kommer til å skje. Jeg ser jo helst at han forteller henne det selv, enn at jeg og venninna mi skal gjøre det, og da sikkert også måtte vise henne alle bevis. Jeg har ikke noe å tape, egentlig. Jeg har ikke noe forhold til denne fyren sånn egentlig, utover at vi har vokst opp på samme sted.

Jeg regner også med at han kun er sammen med henne for barnet sitt sin skyld, etter som han har hovedomsorg, og barnet sikkert er veldig knyttet til denne dama. Jeg får jo litt vondt av han, samtidig som jeg prøver å tenke at han har lagt opp til dette selv ved å være så uforsiktig.

Jeg har kun sagt at venninne mi "vet" og at han nå har muligheten til å fortelle det selv. Etterhvert vil han sikkert vite hvor mye jeg har fortalt og evt. hvor mye han bør fortelle dama.

Synes dere dette var dårlig gjort, å gi han ultimatumet?

Anonymous poster hash: 053e7...c4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har gjort ditt, trekk deg tilbake og la saken rulle ut.

Dersom han har sendt bilder av elskerinnen rundt til folk er da dette bare å forvente. Jeg synes uansett du burde kuttet ham ut for lenge siden, det er da ingen som vil sitte å motta slik? Det at du deler det ytterligere med fremmede synes jeg også er noe spesielt og sladrete. Enten så konfronterer du personen og forteller den bedratte part eller så trekker du deg helt unna. Det å i stedet gå rundt og vise bildene til andre gjor jo bare vondt verre - desto flere vet om dette utenom hun det gjelder.

Men gjort er gjort, han vet at han må takle det. Ikke involver deg i mer sladder.

Anonymous poster hash: 0c257...f58
AnonymBruker
Skrevet

Du har gjort ditt, trekk deg tilbake og la saken rulle ut.

Dersom han har sendt bilder av elskerinnen rundt til folk er da dette bare å forvente. Jeg synes uansett du burde kuttet ham ut for lenge siden, det er da ingen som vil sitte å motta slik? Det at du deler det ytterligere med fremmede synes jeg også er noe spesielt og sladrete. Enten så konfronterer du personen og forteller den bedratte part eller så trekker du deg helt unna. Det å i stedet gå rundt og vise bildene til andre gjor jo bare vondt verre - desto flere vet om dette utenom hun det gjelder.

Men gjort er gjort, han vet at han må takle det. Ikke involver deg i mer sladder.

Anonymous poster hash: 0c257...f58

"Stoltheten" er pikken hans. Disse bildene og meldingene er heller ikke blitt "vist rundt" annet enn til denne ene venninne mi.

Anonymous poster hash: 053e7...c4d

AnonymBruker
Skrevet

Syns du jore det rette. Jeg hadde virkelig virkelig hatt lyst å vite det om min kjæreste holdt på slik. Dersom han ikke sier det selv, noe venninen din får vite sannsynligvis så syns jeg virkelig at du skal/hun som kjenner paret skal ta dette opp med damen hans. FØR det blir unger, hun fortjener mye bedre enn dette.

Anonymous poster hash: 72638...3e7
Gjest Idollet
Skrevet

Noen bryr seg bare ikke, slik har det vert lenge. De fleste greier vel å være monogame, men noen har vel både draget, muligheten og bryr seg ikke og derfor bare kjører på.

Skrevet

Bra gjort. Men du burde gi en viss tidsfrist. Om han ikke forteller innen en viss tid får venninnen din se alle bildebevisene og låne telefonen din og vise den til henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...