Gå til innhold

Kärche vindusvasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har denne? jeg kjøpte den i dag og gledet meg sånn til å teste den, da den skulle gi stripefritt resultat. Men etter å ha prøvd den på 3 vinduer så ser de helt jævlige ut...striper og sjolder over alt?!

Noen som har opplevd det samme, eller det motsatte? betalte 600 kr for denne så syns dette var veldig kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er helt super. Min søster og mor har også, og de er også strålende fornøyd

• Liker 1
Skrevet

Blæ... hvorfor får ikke jeg det til å fungere da?? Jeg sprayer på og drar godt over med sprayen og moppen som følger med, også drar jeg sugeren rett ned. Men blir striper av selve sugeren... vinduet vender mot solen, så kanskje det tørker på ruten før jeg får sugd det opp? Jeg vil så gjerne at den skal funke :D

AnonymBruker
Skrevet

Om det blir striper høres det ut som det er hakk eller noe rusk i den nalen som sitter på, dra fingeren over den, kjennes den jevn ut?

Anonymous poster hash: a0d5e...c13
  • Liker 1
Skrevet

Ja... kjennes gjevn, kanskje jeg trykker den for hardt mot ruten? hvor hardt skal man presse mot ruten egentlig?

Skrevet (endret)

Prøv å spray på litt mer vann etter du har vasket med moppen.

Trenger ikke presse den mot ruten. Drar bare forsiktig nedover jeg

Endret av Miss Lucky
Skrevet

Sprayet mere vann, og dro forsiktig horiosontalt, dette fungerte noe bedre, men fremdeles ikke noe pent resultat :( Kantene blir ikke fine i det heletatt! men de delene av vinduet som blir vasket er skinnende blanke og fine, så jeg håper jeg finner ut av det :) Har stooore ruter... 2x4 meter så vil gjerne de skal være fine og blanke

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også den samme vaskeren, og hos meg er det moppen som ikke funker som den skal (tror jeg ). Den bare faller av hele tiden og sitter ikke noe godt på, enda jeg har "klikket" den på slik det står i bruksanvisningen. Har noen opplevd det samme?

Anonymous poster hash: e71cf...dfa

Skrevet

Moppen er ubrukelig ja. Jeg bruker bare en vanlig klut å tørker over vinduet med, sprayer på litt mer vann/såpe og suger det opp.

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke klage på produktene hvis de ikke virker som de skal da?

Anonymous poster hash: f7e16...9f7
Gjest Artistina
Skrevet

Blæ... hvorfor får ikke jeg det til å fungere da?? Jeg sprayer på og drar godt over med sprayen og moppen som følger med, også drar jeg sugeren rett ned. Men blir striper av selve sugeren... vinduet vender mot solen, så kanskje det tørker på ruten før jeg får sugd det opp? Jeg vil så gjerne at den skal funke :D

Du skal aldri vaske vinduer i solskinn.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje der jeg bommet... Er ingen erfaren vindusvasker :) får prøve nå når solen får ned, vil ha plettfrie vinduer:)

Gjest Artistina
Skrevet

Kanskje der jeg bommet... Er ingen erfaren vindusvasker :) får prøve nå når solen får ned, vil ha plettfrie vinduer:)

Ja, prøv igjen når ikke solen skinner ...

Skrevet

Har også brukt varmt vann, ser kaldt vann og overskyet vær er det beste :) hehe kanskje ikke rart det fungerer når jeg gjør alt feil!

Skrevet

I går gikk ting bedre, men fremdeles ikke 100 % fornøyd.... får vente på en skikkelig overskyet dag ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...