AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er sammen med verdens beste gutt, har det veldig bra sammen med han! Når vi først møtte hverandre var han veldig "på" meg. Han har sagt helt fra starten, at fra han så meg så ville han ha meg, koste hva det koste ville. Jeg tok det jo som et kompliment! Så nå har jeg snoket på facebooken til ekskjæresten hans. (Hun bor langt borte, så vet ikke hvem hun er osv) og ble overrasket over hvor lik hun var meg. Samme hårfarge og lengde, samme farge på øynene, samme hudtone, høyde, kroppstype.. ja, ganske like!! Han har sagt ting (før jeg så henne) at han ikke hadde det bra i forholdet med henne, og at hun var utro osv.. og det er nesten 2 år siden det ble slutt mellom dem. Jeg har vært sammen med han i 6 mnd. Begynner å bli redd for at han prøvde seg på meg, bare for å få "henne" tilbake?! Han snakker ikke om henne, var bare i startfasen da vi ble kjent og snakket om tidligere forhold at det kom frem at han ikke hadde hatt det bra med henne osv, og at han merket med en gang at jeg var mye bedre, for jeg kunne han snakke med om ting osv.. Hva tror dere? Anonymous poster hash: a5a81...a84
Gjest Minpin Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Det er vel mer nærliggende å tro at han har en spesiell type jenter han liker.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Forstår hva du mener. Virker paranoid og rart men jeg kjenner faktisk folk som har slitt etter et brudd og gått rundt og lett etter en ny "versjon" av eksen. Dvs. det går lenger enn bare typisk smak, de vil ha en erstatning. Hvis du ber noen andre se, uten at du legger opp til hva du ser etter, hva sier de? Har han datet andre? Hvordan ser de ut? Det er jo egentlig ikke så mye til svar uansett...Så hva om du objektivt sett finner ut at andre også mener dere er like? Det er ikke noe å endre og heller ikke noen dumpegrunn. Hvis forholdet er bra, han ikke ser ut til å ha problemer osv. så er det jo som det er. Anonymous poster hash: 31011...357
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Etter å ha sett bilde av eksen til min samboer og forlovede, ser jeg at han nok har en spesiell type han foretrekker. Vi er begge mørkhårede, med langt hår. Jeg er noe høyere enn henne, men begge har høye kinnbein, samme farge øyner, fyldige lepper. Samme kroppsform. Men selv om vi er veldig like, og selv om han traff meg omtrent samme øyeblikk som det ble slutt med dem, så har jeg aldri tenkt noe annet enn at vårt utseende er det han liker og foretrekker. Ville han hatt henne hadde han hatt henne, da det var han som gjorde det slutt, og hun fremdeles, 2.5 år etter, fremdeles tar kontakt regelmessig og viser hun ville tatt ham tilbake på flekken. Men det er meg han vil gifte seg med, så likheten mellom oss har ikke spilt noen rolle for meg hverken før eller nå :-)Anonymous poster hash: b07ff...604
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Det er nok heller den typen jenter han liker. Eksen min har hatt noen kjærester etter meg, og alle er samme type. Til og med klesstilen er ganske lik. Litt fascinerende å se bilder av dem egentlig Anonymous poster hash: befd6...7a6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Er enige med dem som sier at din "look" er den typen han finner tiltrekkende. Noen liker høye gutter med mørkt hår, andre liker de med rødt hår, noen går for den sporty karen, noen liker han rocka. Men vil tro du er en forbedret utgave, med en personlighet som matcher hans bedre Jeg går "alltid" for høye gutter med svart hår og store øyne Men han ene hadde en utrolig drittsekk-personlighet. Er veldig glad han andre var snill! Hadde blitt frustrert hvis han ikke ville blitt sammen med meg fordi han lignet på eksen. Skulle jeg vridd helt om å tatt en rødhåret da, bare for å finne på noe annet? Blir jo litt for dumt det.. Mange gutter som går for den samme brunetta med den samme høyden, eller en høy blond jente med store tenner. Anonymous poster hash: 5b25d...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Kjenner meg igjen i denne tråden. Hadde aldri tenkt over hvilke preferanser jeg har. Da jeg begynte å tenke over hva jeg finner tiltrekkende, så fant jeg ut at eksen og nåværende på mange måter lignet på hverandre. Var merkelig å innse. Nåværende er imidlertid en mye bedre "versjon". Anonymous poster hash: 5be18...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå