AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Dere som tidlig ikke hadde noe behov for å "rase fra dere" i ungdommen (festing, mange partnere, drikking osv), merket dere noe behov for det da dere ble eldre?Anonymous poster hash: bc8d8...257
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Definer eldre? Er 24 år, festa ikke, hadde ikke sex i hytt og pine og er fortsatt singel. Kan ikke si jeg angrer på noe. Sitter med god utdannelse og jobb nå. Skal begynne å søke etter partner nå tenker jeg Anonymous poster hash: 487b4...92f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Jeg var snill pike. Nå er jeg 25 år og føler en viss behov for å rase fra meg, ja. Ikke nødvendigvis feste, ligge rundt eller eksperimentere, men heller være rebelsk. Å kunne gå min egen vei - gjøre akkurat det jeg har lyst til - null ansvar. Anonymous poster hash: dbbc5...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Eldre, tenker da.. Når som helst.. 25 og oppover. Anonymous poster hash: bc8d8...257
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er blitt 29 og, ja. Nå angrer jeg litt på at jeg ikke hadde studenttid med alt det innebærer før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: 990df...244
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er 28 nå og angrer ikke. Det var et par fester, men sjeldent. 6-7 i løpet av året. Nå lever jeg ennå roligere og har ikke vært på fest eller byttet partner (selv om jeg er singel) på flere år og trives egnentlig med det. Når det er sagt kan man vel dra på fest og ha flere sexpartnere selv om man er "voksen"?
Sylvari Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Er over 30, og nei, angrer ikke og føler ikke behov for å "ta igjen det tapte".
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Tjaaa? Spørs hva du mener med "eldre" hehe. Jeg var veldig wallflower på ungdomsskolen og VGS. Jeg bor på et lite sted som var veldig "klikkete" og hadde en liten gruppe venner som stort sett bestod av folk som ikke likte å feste eller omgås folk utenfor "gjengen" - i tillegg var jeg litt sjenert selv noe som gjorde at jeg stort sett ikke fikk med meg noe særlig med fester. På universitetet ble jeg kjent med folk som var veldig motsatt og klarte i tillegg å gi litt slipp og være mindre sjenert. Fikk masse nye venner og det ble mye festing. Nooe av festingen var nok sikkert litt "fjortisfylla" - for vi var en gjeng som drakk ganske mye, ulikt vennegjengen min hjemmefra. Sikkert litt barnslig, men jeg tror jeg hadde veldig godt av det. Nå er jeg derimot i slutten av 20-årene, har fortsatt mange av vennene fra studietiden, men festingen har roet seg betraktelig, hehe. Angrer ikke på at jeg tok den litt ut. Mange minner å se tilbake på mens jeg nå for tiden trasker hjem på lørdagskveldene i god tid før byen stenger. Anonymous poster hash: d0a16...ce0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Var knapt festing eller noe moro hele mein ungdomstid og selv om jeg gjerne skulle hatt flere minner er det som det var og ikke noe jeg tenker over. Har reist mye og også dratt ut endel i begynnelsen av tyveårene. Bodd i flere land, hatt internships, datet osv. Nå er jeg snart 24 og er egentlig klar for å finne "den rette". Aldri hatt noen utagerende periode, men har opplevd litt. Tror det er det det handler mest om. At man utfordrer seg selv, treffer nye mennesker, ser litt av verden. Har man gjort det så fremstår ubeskyttet sex, mange partnere og groftefyll bare tullete. Man SKAL jo faktisk bli voksen også og vite litt mer om livet og om mye tid har gått en forbi burde man i det minste anerkjenne hva som bare er ungdommelig feiling og hva man faktisk skulle brukt mer tid på. Anonymous poster hash: ac019...06d
Veggdyret Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Jeg har hatt få sexpartnere, aldri drukket meg fullstendig drita, smakte ikke alkohol før jeg var 20 og har aldri prøvd rusmidler. Aldri rotet med noen ukjente, sløst med penger, gjort noe jeg skammet meg over i ettertid. Tror nok veldig mange ser på meg som kjedelig, jeg har ingen skandaler å fortelle om. Men selv er jeg igrunnen godt fornøyd, nå er jeg passert 30 og har mann og barn, og har fremdeles ikke noe behov for å forsøke disse tingene. Har ikke engang behov for "jentekvelder" eller et glass vin på lørdagskvelden. Vet ikke om jeg er voksen eller om jeg bare ikke helt har kommet i tenårene enda.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er 28 nå og angrer ikke. Det var et par fester, men sjeldent. 6-7 i løpet av året. Nå lever jeg ennå roligere og har ikke vært på fest eller byttet partner (selv om jeg er singel) på flere år og trives egnentlig med det. Når det er sagt kan man vel dra på fest og ha flere sexpartnere selv om man er "voksen"? Med voksen mener jeg etablert, har barn og fast partner. Da kan man jo ikke teste ut andre Anonymous poster hash: bc8d8...257
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Med voksen mener jeg etablert, har barn og fast partner. Da kan man jo ikke teste ut andre Anonymous poster hash: bc8d8...257 Åh. Nei, da er jeg tydeligvis ikke voksen likevel. Hurra! :danse:
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Åh. Nei, da er jeg tydeligvis ikke voksen likevel. Hurra! :danse: Anonymous poster hash: bc8d8...257
Gjest lillelarve Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Jeg føler at jeg er moden for alderen nå allerede. Har egentlig alltid vært det, men har en barnslig side også, etter min mor Når det kommer til festing har jeg aldri egentlig vært så interessert i det. Føler ikke at jeg må rase noe i fra meg. Men festet en del som 16-17 åring. Alt for ung... Men, gjort er gjort. Har samboer, ikke hatt sex med andre enn han, men har aldri følt behov for å ha sex med flere. Det er han jeg vil være sammen med. Jeg skal vente med å svare ordentlig når jeg er 25 hehe...
Gjest Allergikeren Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Om jeg har fått noe behov i senere tid for å "rase fra meg" med schnøvlefyll og hemningsløs haremvirksomhet? Nei. Men på den annen side føler jeg at jeg har fått mine år med "frihet" likevel. Reiser med tilhørende nye opplevelser og bekjentskaper. Utfordringer i forhold til komfortsoner og trygghet, som likevel var små nok til at jeg mestret dem og fikk glede av det. - Og nåværende sexliv blir egentlig bare bedre og bedre for hvert år. Hvorfor skal jeg da "begynne på nytt" med ny partner gjentatte ganger? - Alkohol er heller ikke noe som frister. Jeg er virrete og klønete nok som det er, jeg trenger virkelig ikke å sløve hjernen enda mer. Nå nærmer jeg meg 30. Hus med tilhørende husdyr er i boks. Barna er ikke her enda, men de er lagt inn i skjemaet. Jeg har enda mye å lære, og ser egentlig mer fram til det. Studietid ble aldri, i og med at jeg har vært skolelei siden ungdomsskolen. Men det er heller ikke noe jeg angrer på egentlig, sånn sett. Selv nå får jeg grøsninger bare av tanken på eksamener og lesing.
Gjest Riskjeks Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 (endret) At man ikke hadde noe behov for å "rase fra seg" og feste, betyr ikke at man er tidlig voksen. Å ikke synes festing er meningen med livet, er faktisk helt normalt, også for tenåringer. Da jeg var tenåring, likte jeg best å være for meg selv eller sammen med nære venner/familie, tenke over "meningen med livet og å lese. Hadde ikke sex eller kjæreste før jeg var 20. Tror ikke jeg var spesielt moden/voksen for alderen av den grunn - hadde bare andre interesser enn den stereotypiske tenåringen. Endret 14. juni 2014 av Riskjeks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå