Gjest smooch Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Tror virkelig jeg trenger en ny sommerlig parfyme! Problemet er at jeg ikke har peiling på hva jeg skal lete etter. Jeg liker noen av escada parfymene, men de kan bli litt kvalmendes. Så tester escada på dyr og det er en absolutt "no go" for min del. Kjæresten vil gjerne at jeg skal ha esxada, men jeg får meg bare ikke til å kjøpe noe som dyr har lidd for, vet det er sært. Så jeg leter etter noe som lukter litt lignende som escada, men som er dyrevennlig, sommerlig, søt og lett.
Sphynx Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 (endret) Synes ikke det er sært at du ikke vil støtte dyremisshandling. Og Bodyshop har mange søte og friske parfymer, min favoritt er fersken eller jordbær. Endret 16. juni 2014 av Maju Mjau
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Laura rosé av Laura Biogotti (tror det er slik det skrives)? HERLIG frisk og sofistiskert duft av roser. Anonymous poster hash: 3de08...d8a
neon_sun Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 Jeg elsker flowerbomb la vie en rose fra victor & rolf.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Chanel chance tendre Anonymous poster hash: 4d791...6d4 1
Gjest Raptuza Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Lovely Garden fra Oriflame. Dyrevennlig!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Denne er helt magisk!! I tillegg er det svært uvanlig og det er alltid gøy med lukter man ikke kjenner på alle andre hele tiden. Den er unisex men passer nok best til gutter, syns jeg. Men prøv den, alle jeg har introdusert den for har elsket den. Anonymous poster hash: cca4c...f0e 2
Djungelvrål Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 Floral fra Lìssey er en veldig god duft med roser i bunnen.
Silje1986 Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Denne er helt magisk!! I tillegg er det svært uvanlig og det er alltid gøy med lukter man ikke kjenner på alle andre hele tiden. Den er unisex men passer nok best til gutter, syns jeg. Men prøv den, alle jeg har introdusert den for har elsket den. Anonymous poster hash: cca4c...f0e Denne er veldig god Lukter veldig veldig friskt og rent. Har kjøpt den til typen men passer nok til begge kjønn ja
Gjest Pheel Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 Veldig fornøyd med en jeg har fra Body Shop, svak duft som jeg liker og som passer fint til sommeren. Men jeg hater parfymer som Escada så den er ikke i nærheten av den lukten, men de har jo flere så verdt å sjekke ut.
Djungelvrål Skrevet 17. juni 2014 #13 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har falt for denne, bestilte den igår. Det beste med duften er at den blir bedre og bedre jo lengre den sitter på huden:) http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Parfyme/Eau-de-toilette/Born-In-Paradise-Eau-de-toilette.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå