AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Han har fortalt meg at han har i tidligere forhold ofte blitt kritisert med at alt han gjør er galt og at det bare er galt med han. Dette har gått sterkt innpå han. Jeg som kvinnfolk har selvfølgelig også kritisert litt tidligere, og det har sprukket hos han et par ganger tidligere og han har blitt sint/lei seg og det har blitt krangel. Men... Jeg synes han er så urenslig. Som f.eks, vi var på kjøpesenteret istad, etter det har vi vært på et par butikker, kjøpt noen klær, mat, vært på loppemarked. Han tømte smågodtet i skåla, så.. mistet han noen, tok på alt det selvfølgelig og hadde det i skåla igjen. Også sa jeg: Jah, ta på alt godteriet med hendene dine.. Så ble han stille og gikk på kjøkkenet, og begynte å bake ut en pizzadeig. Liksom.. han har ikke vasket hendene etter at vi har vært ute.. Er jeg for renslig på dette? Jeg bare... gaah, synes han kan vaske hendene sine før han tar borti mat og ting vi skal ha i munnen etter at vi har vært ute. Men har ikke samvittighet til å si ifra for han har blitt kritisert så mye før og sånn, så.. hva mener dere..? Anonymous poster hash: 2eac8...973
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Helt enig med deg! Menn generelt er alt for sløve med håndvask. Jeg orker nesten ikke være på besøk hos foreldrene mine fordi min far ikke vasker seg etter at han har vært ute, etter han har snytt seg og ikke en gang alltid etter at han har vært på do.. Anonymous poster hash: 14950...f34 7
Gjest Makemeloveit Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Han kan da vel ikke bli sur eller lei seg av at du gir beskjed om at han må vaske hendene. Hva med å si på en fin måte at før han lager maten som DU skal spise, så blir du veldig glad hvis han vasker seg på hende først. Både jeg og min kjære vasker oss ALLTID på hendene etter å ha vært ute, og før matlaging.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Ja, men ER skittne! Er akkurat likens med min far også, føler det er så urenslig hjemme. Tror aldri jeg har sett min far vasket hendene faktisk. Men uff, kjæresten vet hvor renslig jeg er, vasker alltid hendene etter at vi har vært ute og før jeg skal lage mat selvfølgelig. Må vel prøve å være flinkere til å si ifra da... På en snill måte.. - TS Anonymous poster hash: 2eac8...973
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Jeg gir alltid klar og kontant beskjed med en skarp stemme. Vask hendene! De pleier å lære seg å vaske hendene da 11
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Ja, men ER skittne! Er akkurat likens med min far også, føler det er så urenslig hjemme. Tror aldri jeg har sett min far vasket hendene faktisk. Men uff, kjæresten vet hvor renslig jeg er, vasker alltid hendene etter at vi har vært ute og før jeg skal lage mat selvfølgelig. Må vel prøve å være flinkere til å si ifra da... På en snill måte.. - TS Anonymous poster hash: 2eac8...973 Det er lettere å finne en som har samme standard på hygiene, for dere begge to... Lykke til Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 773c8...9ee
Bringebærjenta Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Få han til å vaske hendene med såpe og lite vann, såpe de skikkelig inn og "dra" såpen og vannet av hendene ved siden av vannstrålen. DA ser man virkelig hvor møkkete man er på hendene. Fungerte på eksen 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Du er hysterisk, man dør ikke av dette.. Skjerp deg! Merkelig at han finner seg i den drittbehandlingen. Hter du ham?Anonymous poster hash: 0693e...049 1
GammelKaktus Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Jeg gir beskjed om at hendene skal vaskes før måltider, dette gjelder både besøk og barn Nå er jeg så heldig at mann har jeg ikke, men hadde jeg hatt en så hadde han fått beskjed om å vaske hendene. Det må han tåle. Dette lærer man jo som regel som barn.
Gjest BettyBoop Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Du er hysterisk, man dør ikke av dette.. Skjerp deg! Merkelig at han finner seg i den drittbehandlingen. Hter du ham?Anonymous poster hash: 0693e...049 herregud det å vaske henda etter å ha tatt på ting ute eller vært på do er da barnelærdom. Mange ugne bakterier der ute 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Man vasker hendene før man lager mat og etter man har vært på do. Det får han bare lære seg tvert, ellers må han tåle mas. Si tydelig fra én gang at det gjør man alltid, og skjerper han seg ikke får dere ta en samtale om det. Litt hygienesvikt er ok når man er alene, men ikke når flere blir offer for griseriet... Anonymous poster hash: ab2ee...551 7
Gjest BettyBoop Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Du høres hysterisk og kranglete ut.syns han høres skjør og hårsår ut. Han tåler ikke det minste snev av kritikk en gang. Kanskje han burde tenke tilbake og spørre seg HVORFOR han har fått mye kritikk før. 4
Worcy Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Nei vet du hva. Dette er konstruktiv kritikk på hva han kan gjøre bedre, og dette er ikke bare han - det har med hygiene for deg også å gjøre. 2
Gjest Riskjeks Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 syns han høres skjør og hårsår ut. Han tåler ikke det minste snev av kritikk en gang. Kanskje han burde tenke tilbake og spørre seg HVORFOR han har fått mye kritikk før. Vi vet jo ikke mer enn det som står i hovedinnlegget. Men Når TS VET at kjæresten har blitt såret av kjefting fra tidligere kjærester, og så kritiserer hun ham på denne måten... "Jada, ta på godteriet med hendene dine" - ser for meg et -fjes ved siden av. Kunne hun ikke i det minste sagt det på en hyggelig måte? Ikke rart han føler seg kritisert når han blir latterliggjort på den måten. Da jeg leste overskriften, trodde jeg det handlet om en kjæreste som ikke gadd å dusje etc, men så handlet det bare om at han puttet godteri som falt ut av skålen oppi igjen? Det er HELT normalt, og det høres ut som om TS har tvangstanker. 8
Sandie Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Litt ekkelt å spise ting som har ligget på gulvet.. 3
Gjest Riskjeks Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Litt ekkelt å spise ting som har ligget på gulvet.. Hvorfor det? Dette var jo hjemme hos dem selv? SÅ skittent er det da ikke. Mange hysteriske folk.... Står forresten ingenting om å miste på gulvet, bare at han mistet det. Så for alt vi vet kan han bare ha mistet det på bordet. Endret 14. juni 2014 av Riskjeks 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er glad jeg ikke er sammen med han. Han hørtes slitsom ut... Er vel bedre å være sammen med en likesinned? Anonymous poster hash: 94c7a...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå