AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Så klart er det greit at de spiller musikk, men hvorfor så innmari høyt da? Jeg var på byen med noen venninner i går og på det utestedet vi var på så var det så sykt høy musikk at jeg fikk nesten vondt i hodet. jeg har veldig dårlig hørsel på høyre øret, så nyttet ikke å snakke til meg fra den siden. Jeg synes ikke noe om å måtte sitte å skrike til hverandre for å ha en samtale. Jeg er kanskje gammel for alderen (er 23) men jeg liker meg bedre på litt roligere plasser der man holde en samtale uten å måte skrike så mye. Ellers så liker jeg hjemmefester bedre. Har som sagt ganske dårlig hørsel på høyre øret, så på utestedene hører jeg ikke så mye Venninnene mine kaller meg for bestemor, men de om det. Tar meg ikke så nær av det. Er jo smak og behag. Anonymous poster hash: e1d00...e12 4
Chanchan Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Har ofte ønsket at det ikke er sånn selv, men det er nå bare sånn det er da En gang var jeg på et trendy utested i Serbia med noen venner, det var så øredøvende at halvparten av oss hadde nedsatt hørsel dagen derpå. Røyken lå tjukk under taket og toalettkøen gikk gjennom halve lokalet. Det var en spesiell opplevelse
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Samme grunn som at det er alt for høy lyd på mange konserter, de som jobber med lyden får nedsatt hørsel etter hvert og lyden øker tilsvarende. Anonymous poster hash: 818af...25e
smalls Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Jeg henger også på litt roligere utesteder. De plassene som det spilles høy musikk er kun plasser jeg er på for å danse. Da er det ikke så farlig med støynivået. Men skal jeg sitte å være sosial, så må det ikke spilles så himla høy musikk. Ikke noe gøy å måtte skrike for å holde en samtale nei Litt unødvendig å kalle deg for bestemor da. Endret 14. juni 2014 av smalls
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Forskning viser at dess høyere musikk det er, dess mer drikker gjestene. Dess mer man drikker, dess mindre hører man -> tolererer høyere volum, samt at det høye volumet hindrer folk i å prate -> mer drikke. Så det er i utestedenes interesse å ha så høy lyd som mulig. Anonymous poster hash: 2494e...0c7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Det er irriterende. Men det er vel sant det som AB over med sier. Anonymous poster hash: 3eb88...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå