AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Er en singel mann på 35. På dansesteder / pianobarer er vanligvis musikken så høy at det ikke er mulig å føre en samtale med noen. Derfor foretrekker jeg egentlig pub. Men hvordan skal man egentlig tilnærme seg damer der? De aller fleste sitter jo ved et bord eller står sammen med noen andre, og jeg klarer ikke se for meg hvordan jeg kan tilnærme meg noen i en slik situasjon uten at det på et eller annet vis blir fryktelig kleint! Kan noen fortelle meg hvordan dette foregår? Anonymous poster hash: 06fad...ee2
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Kan du ikke gå bort til de når de står i kø i baren? Ellers så er det helt greit om en mann kommer bort til bordet og slår av en prat!
Gjest Leo Nardo Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Det viktigste når du tilnærmer deg noen, enten det er menn eller kvinner, er energien din. Altså kroppsspråk og utstråling. Vær vennlig, avslappet og selvsikker, men uten noen forventninger. Når dette er på plass er nøyaktig hva du sier mindre viktig. Jeg foretrekker å holde det veldig enkelt. Alt før jeg har sagt et eneste ord til en kvinne, har sagt "Hei! Jeg liker deg. Du er ganske søt." med kroppen min. Derfor sier jeg for eksempel: "Hei! Hva heter du?" "Hei! Har du en fin kveld?" Om det føles naturlig, kan jeg være veldig direkte og åpne med et kompliment. For eksempel: "Du ser utrolig pen ut i kveld! Vi burde bli bedre kjent." Leo: "Den kjolen du har på deg?" Høns: "Ja?" Leo: "Du ser utrolig fin ut i den." Men jeg kan også være frekk og mer vulgær. Det er helt avhengig av hva slags humør jeg er i og hva slags signal hun sender ut. Skal du ta kontakt med en større gruppe er det mye det samme, men da er det en fordel å først ta kontakt med hele gruppen og bruke en uskyldig tilnærming som, "Har dere en fin kveld?" Eventuelt bare gå å stille deg opp og vente på at de skal si noe først. Mulighetene er endeløse. Det er helt avhengig av din personlighet. Ikke forvent å være verdensmester om du aldri har gjort dette før. Le litt av deg selv og ikke ta det så seriøst. Lykke til.
Gjest New_Girl Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Vent til de ler høyt og lenge av tilsynelatende ingenting. Da er det trygt å gå bort å si hei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå