Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er da 10 dager over ikm, i dag fikk jeg mens men dette er masse blod og er veldig mørkrødt.. det ser nesten ut som gammel blod. Noen som kan tenke seg hvorfor blodet er så mørkt? Det ser nesten blanning av brunt å mørkt blod (sorry detaljer)

Anonymous poster hash: 3fdd9...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe god forklaring på dette selv:) men har opplevd det selv og det er normalt. Alt jeg kan si:)

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe god forklaring på dette selv:) men har opplevd det selv og det er normalt. Alt jeg kan si:)

så lenge det er normalt er jeg glad for det:)

Skrevet

menstruasjonsblod er jo blod som først er koagulert som de-koaguleres, derfor er den veldig mørk de første dagene.

AnonymBruker
Skrevet

menstruasjonsblod er jo blod som først er koagulert som de-koaguleres, derfor er den veldig mørk de første dagene.

jeg har hatt mens i 12 år så jeg er jo fult klar over hvordan det ser ut, men når MIN mens forandrer seg plutselig etter 12 år så ser jeg forskjell på min normale mens og når det er en forandring TS

Skrevet

jeg har hatt mens i 12 år så jeg er jo fult klar over hvordan det ser ut, men når MIN mens forandrer seg plutselig etter 12 år så ser jeg forskjell på min normale mens og når det er en forandring TS

Det er normalt å ha mørkt menstruasjonsblod. Var mensen litt forsinket denne måneden? Så kan det hende det blir litt sånn. Men selv om du er vant til noe i mange år kan det hende at ting forandrer seg en gang uten at det er noe galt. Likevel hvis dette bekymrer deg kan du ta deg en tur til legen. Jeg ville bare si at det kan være normalt. Mente ikke å fornærme deg, bare svare ut ifra det jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...