AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Når jeg var tenåring var jeg sammen med en gutt jeg var fullstendig betatt av, siden jeg ikke var så gammel og han ble syk fikk jeg panikk og endte hele greia. Nå er det 10 år siden og fortsatt den dagen i dag prøver han seg, jeg har avvist han i mange år også pga han har samboer, barn og det faktum at han tross alt har valgt henne fordi han elsker henne. Jeg har ignorert han og jeg har sagt direkte til han at han skal slutte med å søke vekk fra kjæresten sin uten effekt. I dag ser jeg at de venter barn nr 3, når du venter barn nr 3 så vil du ha en illusjon om at alt er ok. Jeg sliter derfor med å kontakte henne og si at hun er sammen med et rasshøl som sender bilder av "stoltheten" sin til andre. Siden det blir sendt til meg blir det også sendt til andre vil jeg tro. Vil man egentlig vite at mannen man får barn med flørter med andre på tlf og pc? Og når det er 1 mnd igjen til termin? Og for å gjøre det HELT klart: Jeg har INGEN PLANER om å kapre denne mannen. Jeg flørter ikke med mannen i det heletatt og jeg synes det er helt forjævelig hva han faktisk gjør mot moren til barna hans! Anonymous poster hash: e9066...a39
Tøytigern Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Hva i all verdens land og rike skal du blande deg i andres privatliv for? 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Hva i all verdens land og rike skal du blande deg i andres privatliv for? Det er jo det jeg ikke vil....! Ignorert han og bedt han kjøpe blomster til fruen i stedet for å plage meg. Anonymous poster hash: e9066...a39
Tøytigern Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Det er jo det jeg ikke vil....! Ignorert han og bedt han kjøpe blomster til fruen i stedet for å plage meg. Anonymous poster hash: e9066...a39 Så fortsett med det, da. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Er selv høygravid, og ville mye heller vite det nå enn når jeg satt enda dypere i det med enda et barn sammen. Jeg hadde trengt tiden på å fordøye at jeg kom til å bli alenemor istedenfor å få krakken sparka under meg i barselsperioden eller senere. Si fra så hun har et valg om hva hun vil gjøre videre... Anonymous poster hash: c9958...b4a 3
Ferny Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Hva i all verdens land og rike skal du blande deg i andres privatliv for? Det er vel strengt tatt han som drar henne (ufrivillig) inn i hans privatliv når han sender avgårde bilder av penisen sin! Ikke bare får hun innblikk i hans private "deler", men også i forholdet deres (som tydeligvis preges av svik og dårlig kommunikasjon). ÆSJ. Jeg hadde sagt fra til hun damen. 4
Tøytigern Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Er selv høygravid, og ville mye heller vite det nå enn når jeg satt enda dypere i det med enda et barn sammen. Jeg hadde trengt tiden på å fordøye at jeg kom til å bli alenemor istedenfor å få krakken sparka under meg i barselsperioden eller senere. Si fra så hun har et valg om hva hun vil gjøre videre... Anonymous poster hash: c9958...b4a Kanskje hun ikke blir alenemor.Bare fordi du ville ha blitt det betyr ikke at hun blir det. Jeg syns TS kan passe sine egne saker. Hun har ikke noe ansvar for disse folkene sitt forhold. Jeg tror hun ønsker å ødelegge for denne damen. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Kanskje hun ikke blir alenemor.Bare fordi du ville ha blitt det betyr ikke at hun blir det. Jeg syns TS kan passe sine egne saker. Hun har ikke noe ansvar for disse folkene sitt forhold. Jeg tror hun ønsker å ødelegge for denne damen. Nei kanskje hun velger å bli, og kanskje de får orden på forholdet sitt og han gir henne og forholdet den respekten som det fortjener. Nå er det jo denne mannen som blander ts inn. Dette er ikke bare litt føring, men noe som har vart over tid. om min mann hadde flørta litt uskyldig.. okay det hadde ert kjipt, men ikke verdens undergang. Dette er jo ganske alvorlig da. Han prøver seg jo på ts, og fortsetter til tross for avvisning og han har familie!!! Anonymous poster hash: c9958...b4a 3
Tøytigern Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Nei kanskje hun velger å bli, og kanskje de får orden på forholdet sitt og han gir henne og forholdet den respekten som det fortjener. Nå er det jo denne mannen som blander ts inn. Dette er ikke bare litt føring, men noe som har vart over tid. om min mann hadde flørta litt uskyldig.. okay det hadde ert kjipt, men ikke verdens undergang. Dette er jo ganske alvorlig da. Han prøver seg jo på ts, og fortsetter til tross for avvisning og han har familie!!! Anonymous poster hash: c9958...b4a Da får han ta ansvar for det selv. Hun trenger ikke gjøre noe hun vet vil ødelegge for denne damen, bare fordi hun har avvist tilnærmelser fra en mann. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Da får han ta ansvar for det selv. Hun trenger ikke gjøre noe hun vet vil ødelegge for denne damen, bare fordi hun har avvist tilnærmelser fra en mann. Nei men synes du at denne damen skal være i et forhold med en fyr som ikke greier å slutte å prøve seg på ei ana dame? for jeg gir helt faen i at mannen min ser andre damer, uskyldig flørting, han er til og med venn med en eks. Altså man eier hverandre jo ikke og kan ikke kontrollere hverandre når man er i et forhold. I det man faktisk prøver seg på noen er saken noe helt ana og når man er så pågående etter så lang tid er dette noe hun trenger å vite for å kunne ta et valg. Dette er jo mye verre enn om han hadde klina med ei i fylla. Rimelig forstyrra å tydeligvis ha besettelse av noen andre når man er i et forhold og har barn. Menn er menn og alt det der, greit nok, dette er jo forstyrra. ts ødelegger ikke noe, denne mannen ødelegger Anonymous poster hash: c9958...b4a 2
Biloba Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Samle det du har av sms, bilder, mail og hva det nå er, send ham kopi med beskjeden om at alt blir sendt til fruen hvis han ikke umiddelbart slutter å kontakte deg. 7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Samle alt du har og fortell henne. Anonymous poster hash: a0b4a...b85 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 jeg ville satt pris på om du fortalte det meg på en fin måte, er selv sammen en mann jeg ikke stoler helt på. jeg vil mye heller vite, enn å gå rundt i uvisshet Anonymous poster hash: 6fdfd...d74 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 jeg ville satt pris på om du fortalte det meg på en fin måte, er selv sammen en mann jeg ikke stoler helt på. jeg vil mye heller vite, enn å gå rundt i uvisshet Anonymous poster hash: 6fdfd...d74 1
Gjest Malanthor Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Hva i all verdens land og rike skal du blande deg i andres privatliv for? Hvorfor i all verdens land og rike skal hun ikke informere kona om gubbens patetiske og svikefulle atferd er det vel mere rasjonelt og spørre. Din mentalitet minner om den mentaliteten som kom fram i Fritzl saken, der folk bare "passet sine egne saker" Blæh. 4
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Hvorfor i all verdens land og rike skal hun ikke informere kona om gubbens patetiske og svikefulle atferd er det vel mere rasjonelt og spørre. Din mentalitet minner om den mentaliteten som kom fram i Fritzl saken, der folk bare "passet sine egne saker" Blæh. Herlighet! Du kan nå ikke sammenligne dette med fritzel saken, jeg tror du er aldeles på styr! Og til TS, nei, nei, nei.... jeg syns ikke du har noen rett til å si fra til henne! Hadde noen kommet til meg på den måten så hadde jeg blitt rasende på budbringeren. Du skal ikke ødelegge for de med vitende og vilje, selv om man kan argumentere med at han gjør det samme. To feil gir ikke en rett!! At han i sin tid valgte henne, gir deg ikke rettigheter! Endret 14. juni 2014 av lillbilly 1
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Du TS har alle tekniske muligheter til å ikke motta noe som helst oppmerksomhet fra denne mannen, hvorfor benytter du deg ikke va dem? 2
Guybrush Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014 Si at du har satt opp automatisk videresending av alle sms og epost til hennes nummer og adresse. Og at han skal holde seg langt unna. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå