Gå til innhold

Min eks kjæreste sa jeg kommer til å angre på at jeg forlot han!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg gikk ut døren med tingene mine sa han altså det til meg. Da jeg spurte han hva som kommer til å skjer da sa han bare: bare vent og se!

Altså jeg angrer ikke på at jeg forlot idioen men hva i all verden mente han med det? Jeg gikk til politet og siden han var ikke tidligere dømt for noe som helst sa de at jeg burde gi det tid. Greit nok. Han har faktisk ikke plaget meg på 6 måneder, hverken ringt eller sendt melding. Men det han sa brente seg fast i hodet altså. Jeg føler meg ikke helt trygg men nå har det gått en stund da, burde jeg slippe å tenke på det?

Anonymous poster hash: 0700c...0b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at han ikke mente det som en trussel, men heller som i at han mener du ikke vil finne noe bedre enn ham osv. Men skjønner at du blir litt redd.

Jeg tenker at siden han ikke er dømt for noe tidligere, og hvis han aldri har gjort deg noe før, så er det ikke noe å være redd for. Om det så var ment som en trussel så ble det vel sagt i affekt, og han mente det sikkert ikke seriøst.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ifra han pga han var sykelig sjalu og slet med det voldsomme temperamentet sitt. Ble verre da han drakk for da slapp han følelsene "løs". Han har aldri slått meg men dyttet og dro meg etter håret. Han tvang meg også ha sex med han da han var kjempefull men det tar jeg ikke seriøst nå. Volden hans ellers gikk stort sett ut over pc'er, mobiltelefoner og lignende noe han ga alltid meg skyld for. Jeg var lei av dette og stakk. Men grunnen til hvorfor jeg er redd er fordi han er sjalu. Eller var sjalu. Og sjalusi kan plutselig bli et problem. Heldigvis er jeg ute av forholdet men sliter med å slå meg til ro. Tror det er litt over 6 måneder siden, jeg ville tro at han ville gjort meg noe for lenge siden om han hadde lyst. Men redd han får seg en bie. Han var ganske ustabil da vi var ilag. Vet ikke. Tror dere jeg kan bare slappe av?

Ts

Anonymous poster hash: 260f7...fee

Gjest Knuse
Skrevet

Hører for meg ut som han mente noe ala gresset ville ikke være grønnere på andre siden av gjerdet. At du ville savne ham osv. Siden han ikke har gjort noe på et halvt år, så tror jeg rett og slett det var det han mente.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kan slappe helt av nå, det har tross alt gått 6 mnd uten at du har hørt noe.

Anonymous poster hash: 4f59a...37b
Skrevet

Han hadde det vel bare i kjeften. Veldig typisk oppførsel fra umodne menn.

AnonymBruker
Skrevet

Ja han er stor i kjeften, det har han alltid vært, men er så ubehagelig. men det som skremmer meg mest er at han har faktisk brukt vold mot meg i slutten av forholdet og DET er ikke lett å slå seg til ro med. Ikke det at jeg er fortsatt lei meg for det men fordi han kan sikkert gjøre det flere ganger hvis han først gjorde det en gang? 😮 Men vet ikke jeg. Har gått med en dårlig følelse lenge nå. Jeg er veldig redd denne mannen selv om jeg er så godt som ferdig med han for alltid!!!

Ts

Anonymous poster hash: 260f7...fee

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leste overskriften var det helt ærlig det samme som de fleste her jeg tenkte at det var en "du kommer ikke til å få det bedre med noen andre, du kommer til å ville komme tilbake og trege på at du gikk ut døren" aktig. Uten at jeg vet selvsagt men siden det også er gått 6 mnd :)

Håper dette er tilfelle. :)

Anonymous poster hash: 9df30...b58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...