AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Er det dumt å bruke penger på vippextensions før utenlandsferien? Vil de bli ødelagt av bading og varme? (Aldri prøvd det før). Jeg hadde i så fall tenkt å prøve Novalash sine. Anonymous poster hash: 9716e...0e0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Er det dumt å bruke penger på vippextensions før utenlandsferien? Vil de bli ødelagt av bading og varme? (Aldri prøvd det før). Jeg hadde i så fall tenkt å prøve Novalash sine. Nja, mye solkrem og bading er ikke bra for extensions. Regner med at de ikke holder lengre enn 1-2 uker da. Men Novalash, det er et merke? Du skal vel gjøre det på en salong? Noen må jo gjøre det for deg. Anonymous poster hash: 48f73...23b
Lisa-Marie Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Mine holdt i 3 dager i syden, så måtte finne noen på gran canaria som kunne fylle på, og det var ikke så billig som jeg trodde heller. Er umulig å holde de på (og pene) så lenge du bader hver dag.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Nja, mye solkrem og bading er ikke bra for extensions. Regner med at de ikke holder lengre enn 1-2 uker da. Men Novalash, det er et merke? Du skal vel gjøre det på en salong? Noen må jo gjøre det for deg. Anonymous poster hash: 48f73...23b Novalash er et merke, ja. Og ja, skal gjøre det på salong De bruker den typen der. Mine holdt i 3 dager i syden, så måtte finne noen på gran canaria som kunne fylle på, og det var ikke så billig som jeg trodde heller. Er umulig å holde de på (og pene) så lenge du bader hver dag. Okay, det var det jeg fryktet.. Søren! Anonymous poster hash: 9716e...0e0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Novalash er et merke, ja. Og ja, skal gjøre det på salong De bruker den typen der. Okay, det var det jeg fryktet.. Søren! Okai men se heller etter hvem som er flinke enn hvilke type vipper. Som det har blitt diskutert en del her inne, det er ikke mange flinke. Anonymous poster hash: 48f73...23b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Okai men se heller etter hvem som er flinke enn hvilke type vipper. Som det har blitt diskutert en del her inne, det er ikke mange flinke. Anonymous poster hash: 48f73...23b Jeg tenkte å prøve Glimt i Trondheim. Aner ikke om de er flinke eller ikke. Anonymous poster hash: 9716e...0e0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Jeg tenkte å prøve Glimt i Trondheim. Aner ikke om de er flinke eller ikke. Vet ikke noe om de i Trondheim men det at du ikke vet noe om dem er skummelt! Google google google og hør med venninner. Det er veldig mange steder som ikke er flinke og da kan det bli katastrofe. Anonymous poster hash: 48f73...23b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Vet ikke noe om de i Trondheim men det at du ikke vet noe om dem er skummelt! Google google google og hør med venninner. Det er veldig mange steder som ikke er flinke og da kan det bli katastrofe. Anonymous poster hash: 48f73...23b Jeg har vel bare antatt at de vet hva de driver med. De er i hvert fall høyt ansett på andre områder. Men du har rett, jeg bør forhøre meg. Har dessverre ingen venninner å spørre, og google gir foreløpig bare vage svar. Jeg spør her inne Anonymous poster hash: 9716e...0e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå