Gå til innhold

Hva betyr det når han sier jeg skal sende melding?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jaa.. møtte en hyggelig og grei gutt og ble med han hjem. Endte opp med å ha sex, og stemningen var jo relativt god den. Dro grytidlig på morgenen fra han.

Så.. ringte han meg etter jeg hadde dratt fordi han ville forklare veien til bussholderplassen, i og med jeg aldri har vært der før. Så sa han at jeg skulle sende han melding når jeg kom hjem.

Hva betyr det? Er han interessert eller..?

Anonymous poster hash: dbd8d...f4a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kanskje på grunn av at han vil du skal komme trygt hjem eller noe. :)

Anonymous poster hash: fd9d5...0dd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

passer på at du kommer deg hjem :) det er det jeg får ut av det

Anonymous poster hash: 07ba6...3d4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det bare en høflighetsting/frase å si eller mener han det? Er det liksom et positivt tegn?

AnonymBruker
Skrevet

Han var vel redd du skulle komme tilbake hvis du ikke fant veien hjem :P

Nei spøk til alvor, hvis du er interessert i mer så er det lurt å finne ut om han vil det samme FØR man fyker til køys.

Anonymous poster hash: ff59e...130
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja, sant nok. Vi tekstet litt etter at jeg hadde kommet hjem om hva vi lagde oss å spise, heheh… så sovnet begge. :P

Forresten så glemte jeg BH og sokker hos han. Hvor flaut er ikke det? Flere som har glemt det igjen hos date/ONS? Hahaha, vi begge lo av det på telefon.

Skrevet

Kan jo være at han faktisk er interessert i deg og da :)

Kanskje dette er starten på noe mere og langvarig!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange vil holde kontakten etter ONS for muligheten av sex igjen.

Det er tross alt en ONS, ikke en romantisk komedie. Jeg ville ignorert den glemte BHen og sokkene, du har vel flere. Og ja mange har glemt igjen ting hos andre, men sikkert hysterisk morsomt for noen.

Anonymous poster hash: 84b01...ade
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes fra tinder først, men møttes liksom i byen hvis dere skjønner. Tok en øl.

Skrevet

At du skal sende en melding.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var i utgangspunktet en ONS........og nå har vi nettopp feiret 10 års bryllupsdag :D

Anonymous poster hash: 2c2a1...85f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeesus. Send han en melding og ta det derfra. At ikke dere kvinnfolk blir slitne av å måtte overanalysere hvert minste ord fra en annen.

Anonymous poster hash: d8687...5c6
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

At du skal sende en melding.

Godt poeng, siden vi snakker om en mann her så kan det godt være at "send meg en melding" faktisk betyr "send meg en melding". :laugh:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS HER

Men hvis han ikke hadde vært intr., så hadde han vel ikke bedt meg om å sende ham en melding? :)

AnonymBruker
Skrevet

TS HER

Men hvis han ikke hadde vært intr., så hadde han vel ikke bedt meg om å sende ham en melding? :)

Det finner du ut hvis du sender ham en melding.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS HER

Ja, vi har snakket litt løst om alt og ingenting på sms. Han sa jeg skulle sende han melding hvis jeg ikke skulle noe spess i dag. Så skal møte han senere på kvelden i dag :)

AnonymBruker
Skrevet

TS HER

Ja, vi har snakket litt løst om alt og ingenting på sms. Han sa jeg skulle sende han melding hvis jeg ikke skulle noe spess i dag. Så skal møte han senere på kvelden i dag :)

Se der, ja. Nå til en revolusjonerende tanke, hva med å ikke ha sex og se om han fortsatt vil ha meldinger etterpå :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS HER

De gangene jeg har hatt en jente hos meg over natten, det være seg ONS eller damer jeg har holdt på med litt mer fast, har jeg alltid bedt henne si fra når hun er hjemme. Hvis hun drar tidlig, altså. Følger henne jo til buss eller ringer taxi om det er mørkt ute, men jeg følger henne ikke nødvendigvis til døren, og da vil jeg bare vite at hun er trygt hjemme.

Så det utelukker ikke at han kan være interessert (og det kan jo godt hende han er det ut fra det du beskriver nå i kveld), men det er ingen forutsetning. Jeg hadde sagt det uansett. Synes det bare skulle mangle at man forsikrer seg om at hun kom seg greit hjem, det kunne jeg fint sagt til en venninne som var på besøk også.

Det er bare positivt, men trenger ikke bety noen romantisk interesse.

Anonymous poster hash: f9e5e...63f

• Liker 3
Skrevet

Eneste måte å finne ut det på er vel å sende en melding og se hvordan det går. Eventuelt kan man jo også høre med han om hva han egentlig tenker, selv om jeg selv ville blitt utrolig stressa av det spørsmålet fra en ONS...

AnonymBruker
Skrevet

Se der, ja. Nå til en revolusjonerende tanke, hva med å ikke ha sex og se om han fortsatt vil ha meldinger etterpå :)

Nå trekker du konklusjoner ut av intet her. TS har da ikke sagt noe om at hun selv ønsker noe annet enn sex. Hun lurer bare på hva det er han vil, kanskje fordi hun ikke vil såre ham.

Vil du gjerne bli bedre kjent med ham (med eller uten sex underveis) TS, så gjør du det.

Anonymous poster hash: 5b952...7d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...