AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er en jente på 17 som har vært forferdelig dum. Jeg har klart å falle for en mann på 34 som ikke vil ha annet enn kroppen min. Vi har den siste tiden vært sammen veldig mye og hatt sex flere ganger. Jeg har innsett hvor mye han betyr for meg og hvor lite jeg betyr for han. Jeg tenker på han hele tiden og savner han når han ikke er med meg. Ofte har jeg ønsket å bare være med han uten at det skal føre til sex.. Jeg vil se en film, gå tur eller spise sammen og bare prate, men jeg vil ikke at han skal se på meg som en svak og dum småforelsket tenåring. Føler meg så teit som tenker på den måten. Det hat aldri vært noen samtale om hva forholdet vårt er, men jeg har jo alltid visst at en på 34 aldri i livet vil ha meg for noe annet enn sex. Jeg vil jo faktisk ikke være kjæresten hans heller, men ønsker på en måte å bli verdsatt som et menneske og ikke bare en kropp.. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget engang, er bare godt å få det ut Anonymous poster hash: 4a793...163 3
Karres Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Dette er nettop grunnen til at voksne ikke bør rote seg borti tenåringer Jeg tror du vet selv at dette forholdet ikke fører med seg noe godt for din del, fyren bruker deg og han er nok også klar over at han har en viss makt over deg. Kom deg vekk fra han og finn deg en på din egen alder 23
Gjest Blomsterert Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Uff. Ikke bra dette. Du fortjener så mye bedre vet du.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Aldri har KG-mantraet vært sannere: Dump ham. Og lær til neste gang. Anonymous poster hash: 2c2fb...0c6 21
Britt Banditt Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Uff.. For en "mann". Kvitt deg med han, du kommer bare til å bli mer såra.. .. og om noen år så forstår du ikke hva du så i han, og syns det er ekkelt med "gamle" menn som går etter jenter på videregående. 13
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Det sier vel seg selv at en mann på 34 og en jente på 17 ikke har så mye til felles, og som ts etterlyser finne på ting sammen uten at det skal være sex. Det eneste et slikt par vil ha til felles er faktisk hva de gjør i senga.. Hvordan kan i det hele tatt en mann på 34 finne en gjenbyrdig samtalepartner i ei på 17.. Anonymous poster hash: 4a715...8b9 6
Gjest New_Girl Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Dere vil forskjellige ting. Selv om alderen ikke hadde vært en faktor så er jo ikke dette noe å trakte etter? Finn deg heller noen som vil det samme som du og som ser deg som noe annet enn et ligg. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er klar over at forholdet må avsluttes, men vet ikke helt hvordan. Forige gang jeg prøvde å kutte kontakten en periode, ble han plutselig veldig god og snill så jeg fikk dårlig samvittighet og ting fortsatte som før... Han fikk meg til å føle meg verdsatt og savnet med det første, men det varte ikke så lenge Dessuten er han den gamle svømmetreneren min før jeg fikk en ny og jeg er redd for at dette skal ha noe å si for min mulighet til å forbli på laget. Jeg har svømt i mange år og hvis han forteller det til nåværende trener så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ts Anonymous poster hash: 4a793...163
Ultiva Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Jeg er klar over at forholdet må avsluttes, men vet ikke helt hvordan. Forige gang jeg prøvde å kutte kontakten en periode, ble han plutselig veldig god og snill så jeg fikk dårlig samvittighet og ting fortsatte som før... Han fikk meg til å føle meg verdsatt og savnet med det første, men det varte ikke så lenge Dessuten er han den gamle svømmetreneren min før jeg fikk en ny og jeg er redd for at dette skal ha noe å si for min mulighet til å forbli på laget. Jeg har svømt i mange år og hvis han forteller det til nåværende trener så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ts Anonymous poster hash: 4a793...163 Det skal du ikke være, det er han som har utnyttet deg. Du er totalt uskyldig i denne saken og det er uten tvil han som må ta 100 % av skylden dersom dette kommer ut. Du er ett skarve år over den seksuelle lavalderen, han er noen få år unna 40-årskrisa. Han er nøyaktig dobbelt så gammel som deg, du ble født når han var like gammel som det du er nå. Han har all makt i dette "forholdet", og han manipulerer deg som han vil. Dette kan du avslutte helt uten tvil og bekymringer. Og jo før jo bedre. Endret 14. juni 2014 av Ultiva 22
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 IKKE bekymre deg for treningen. Dersom det får konsekvenser så er dette absolutt noe du kan ta opp og du vil bli sympatisert med. Han har ingen rett til å spolere treningen din om han blir avvist. Send en melding der du skriver at du har hatt det hyggelig med ham men gjerne vil avslutte det nå og håper han respekterer det. Dersom han svarer hvorfor eller later som han er trist eller annen bullshit, svarer du bare at dette var hyggelig som det var men du vil legge det bak deg og se etter noe mer ekte som passer deg bedre og du vil sitte pris på at han ikke kontakter deg mer. Om du trenger motivasjon: han vil droppe deg senere uansett, når han er lei. Det er like greit å gå ut av dette med verdigheten i behold og klippe snoren nå. Anonymous poster hash: 111b6...75d 7
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Kvalifiserer ikke dette til at svømmetreneren kan få sparken? Du burde opplyse din nye trener om at den andre utnytter deg. Det vil nok få pipen til å ule for han andre. 8
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er klar over at forholdet må avsluttes, men vet ikke helt hvordan. Forige gang jeg prøvde å kutte kontakten en periode, ble han plutselig veldig god og snill så jeg fikk dårlig samvittighet og ting fortsatte som før... Han fikk meg til å føle meg verdsatt og savnet med det første, men det varte ikke så lenge Dessuten er han den gamle svømmetreneren min før jeg fikk en ny og jeg er redd for at dette skal ha noe å si for min mulighet til å forbli på laget. Jeg har svømt i mange år og hvis han forteller det til nåværende trener så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ts Anonymous poster hash: 4a793...163 Jeg tror du kan ta det helt med ro! Om han skulle finne på å bruke det at han skal fortelle som et argument mot deg, så kan du bare le av det! Han vil aldri noen sinne fortelle at han har et forhold basert på sex og kun det med noen som bare så vidt er lovlig og i tillegg en ungdom han er satt til å ha et verv overfor.! Ja med mindre han vil ødelegge SIN karriere som trener da! Han kan faktisk ikke skade deg og din svømmekarriere siden det er han som vil bli regnet som den voksne og den som burde "visst bedre" Gå videre du og ikke tenk på at han kan ødelegge for deg Lykke til 8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Ikke den mest umodne karen på 34 du har funnet deg - er vel en grunn til at han går ned på tenåringene og ikke får seg en kvinne på egen alder *host*. Dette er bare noe ræl, TS. Dump han!! Anonymous poster hash: 276ac...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Gir han deg orgasme, eller hvordan er han i senga? Anonymous poster hash: 276ac...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Jeg tror du kan ta det helt med ro! Om han skulle finne på å bruke det at han skal fortelle som et argument mot deg, så kan du bare le av det! Han vil aldri noen sinne fortelle at han har et forhold basert på sex og kun det med noen som bare så vidt er lovlig og i tillegg en ungdom han er satt til å ha et verv overfor.! Ja med mindre han vil ødelegge SIN karriere som trener da! Han kan faktisk ikke skade deg og din svømmekarriere siden det er han som vil bli regnet som den voksne og den som burde "visst bedre" Gå videre du og ikke tenk på at han kan ødelegge for deg Lykke til Nå er han jo ikke min trener lengre og kan ikke få sparken fra den nye jobben? Han har fortalt at han som trener aldri kunne ta en utøver seriøst om han fikk vite at de hadde hatt et forhold til en tidligere trener og at jeg derfor er dum om jeg forteller noen det. Det er ikke bare en hobbyaktivitet jeg driver med, laget mitt er iblandt de mest seriøse i landet så det er ikke bare bare å satse på at alt går fint for min del ts Anonymous poster hash: 4a793...163
Gjest Evel Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 Nå er han jo ikke min trener lengre og kan ikke få sparken fra den nye jobben? Han har fortalt at han som trener aldri kunne ta en utøver seriøst om han fikk vite at de hadde hatt et forhold til en tidligere trener og at jeg derfor er dum om jeg forteller noen det. Det er ikke bare en hobbyaktivitet jeg driver med, laget mitt er iblandt de mest seriøse i landet så det er ikke bare bare å satse på at alt går fint for min del ts Anonymous poster hash: 4a793...163 Det der er det største pisset jeg har hørt! Saken er den at han står i fare for å miste alle slike erverv og jobber om du forteller sannheten. Hva han mener om en utøver som har hatt sex med en trener har ikke noe med saken å gjøre. Det er treneren som mister jobben, og det vet han godt. Du er nok ikke den første han har knullet på heller. 20
Berit Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Dessuten er han den gamle svømmetreneren min før jeg fikk en ny og jeg er redd for at dette skal ha noe å si for min mulighet til å forbli på laget. Jeg har svømt i mange år og hvis han forteller det til nåværende trener så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ts Anonymous poster hash: 4a793...163 Nei, nei, NEI. Det er over hode ikke deg det går utover. Hør på Evel. 7
lillbilly Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 Nå er han jo ikke min trener lengre og kan ikke få sparken fra den nye jobben? Han har fortalt at han som trener aldri kunne ta en utøver seriøst om han fikk vite at de hadde hatt et forhold til en tidligere trener og at jeg derfor er dum om jeg forteller noen det. Det er ikke bare en hobbyaktivitet jeg driver med, laget mitt er iblandt de mest seriøse i landet så det er ikke bare bare å satse på at alt går fint for min del ts Anonymous poster hash: 4a793...163 Jeg garanterer deg at han kan få sparken fra sin nye trenerjobb om det kommer ut at han har et slikt forhold til en tidligere "elev". Hvorfor tror du at det er viktig for han å poengtere at du "er dum om du forteller". Føler på en måte at han bruker din redsel, for å holde på deg siden han forteller deg slike ting som at han ikke ville tatt en utøver seriøst osv... Du er ikke den første unge jenten som har falt for en trener. I idrettslagene så er det viktig at trenerne har et profesjonelt forhold til utøverne, og tro meg, ingen ville like at en trener utnyttet en elev, selv om han ikke er treneren din lenger. Jeg skjønner at du driver seriøst og at dette er vanskelig for deg, men om du virkelig vil droppe han ( noe jeg håper ) og han blir ubehagelig mot deg, truer med å avsløre deg osv, så post meg en PM. Jeg sitter i et idrettslagstyre og vet litt om hvordan vi ville tatt en slik ting., Du kan også fortelle han at det ville være verst for han om han skulle finne på å snakke om deg til treneren din! ( noe jeg egentlig tror han vet ) 11
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Det sier vel seg selv at en mann på 34 og en jente på 17 ikke har så mye til felles, og som ts etterlyser finne på ting sammen uten at det skal være sex. Det eneste et slikt par vil ha til felles er faktisk hva de gjør i senga.. Hvordan kan i det hele tatt en mann på 34 finne en gjenbyrdig samtalepartner i ei på 17.. Anonymous poster hash: 4a715...8b9 Man kan godt som tenåring ha gode samtalepartnere og mye til felles med folk på 34 eller 67 eller 83. Men man trenger jo ikke ha sex med dem av den grunn Anonymous poster hash: 2c2fb...0c6 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014 Takk for all støtten Jeg er bare utrolig redd for det med svømminga, men jeg skjønner det at det vil ødelegge mer for han enn meg. Jeg vil helst avslutte det stille og ikke ødelegge alt for han bare fordi jeg har vært dum å falle for den gamle treneren min på 34. Er jo fortsatt glad i han og unner han ikke å miste karrieren sin. Jeg skal avslutte det, er bare ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre.. Han sendte en melding for en time siden om jeg ville sove hos han i natt, jeg har enda ikke klart å svare ts Anonymous poster hash: 4a793...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå