Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste tiden har jeg lagt merke til at jeg ser annerledes ut enn før. Vet ikke om dette stemmer, eller om det bare er noe jeg føler. Eller om jeg sminker/ordner håret på en annen måte enn før ubevisst.

Det er liksom noe som ikke stemmer.. Håret mitt er blitt veldig vanskelig i det siste, elektrisk, og i panneluggen (har lang sideskill) så er håret på toppen blitt mye kortere, så håret der står rett opp uansett hva jeg gjør. Så har begynt å bruke hårbånd, kan ikke gå med det hengende ned for da er det en stor del hår foran på toppen av hodet som står rett opp. Har naturlig krøllete hår, noe som absolutt ikke er fint eller som jeg ikke kler, så må rette det. Da ser denne hårtusten enda verre ut. :(

Ansiktet mitt er også helt feil. Aner ikke hva det er, men når jeg ser meg i speilet sammen med andre ser jeg liksom ikke så naturlig ut. Jeg bruker ikke mye sminke, så er ikke derfor jeg ser "falsk" ut. Det er liksom bare at øynene ser så store ut, har ikke de naturlige smilerynkene, ser bare helt glatt og flatt ut.. :vetikke:

Hjemme kan jeg føle meg fin og fresh, men når jeg ser meg i et speil i offentligheten ser jeg bare fæl ut. Akkurat som jeg forandrer meg utseendetmessig fra speil til speil..

Noen tips?

Slik jeg sminker meg nå, bruker jeg normal mengde hudsminke (primer, foundation, concealer, pudder, solpudder og blush) høres kanskje ekstremt ut, men bruker ikke så mye av hvert produkt. På øynene bruker jeg flytende eyeliner oppe som jeg vinger ut, og maskara. Kan være det er eyelineren som gjør at ansiktet mitt ser feil ut, men jeg ser naken og enda verre ut uten. Og jeg får ikke til å prøve ut noe nytt. Aner ikke hva jeg skal gjøre liksom.

Anonymous poster hash: e28fb...140
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det høres egentlig bare ut som at det er selvbildet ditt som har fått seg en knekk, ikke utseendet...

Endret av Chanchan
  • Liker 2
Gjest Tigress
Skrevet

Anten det eller så er du berre i ferd med å bli gammal. Det siste gjeld for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det lignende for tiden.. Før følte jeg meg ganske fin eller normal hvertfall.. nå føler jeg meg så stygg at jeg vil skjerme omverdenen for min stygghet

Anonymous poster hash: d491c...414
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo et faktum at ting endrer seg. Jeg har for eksempel vokst av meg krøllene mine (jeg hadde det frem til jeg var 22) og håret mitt er rett og slett rart. Jeg blir ikke klok på det, det lever sitt eget liv, av og til er det litt flat, av og til våkner jeg med halvafro). Nesen min er ikke like delikat som da jeg var 17 og jeg har hårvekst på steder jeg ikke hadde for 5 år siden. Jeg merker at når jeg ser på ansiktet mitt i speilet er jeg ikke like "yndig" som før, kan ikke sette fingeren på hva det er, for huden ser ut som en barnerumpe, jeg ser bare annerledes ut. Er fremdeles under 30, endringer skjer også når man er ung. Man får gjøre det beste ut av det man har.

Anonymous poster hash: cda4d...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...