Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som har erfaringer ved bruk av saltvannspray i håret?

Når jeg krøller håret, så bruker jeg bare hårspray. Men nå som det er så utrolig klamt og varmt ute, så føler jeg at håret blir mye fortere flatt! Vil saltvannssprayen gjøre at håret holder seg lengre?

Jeg vil også ha litt bølger/beach hair på dager når jeg ikke gidder dra frem krølltanga. Funker den fra HM bra, eller må man gå til innkjøp av frisørprodukter?Ser mange bloggere har reklamert for Define sin i det siste.

Hilsen fra ei som endelig har spart til langt hår, og vil prøve noe nytt i sommer :D

Anonymous poster hash: dc703...d15
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det gjør ikke at krøllene holder seg, men gir tekstur, og dersom håret ditt bølger seg ved fuktighet vil det kunne gi litt inntrykk av bølger i håret. Men det er noe dritt også, da må du vaske håret hver eneste dag, det er umulig å gre gjennom hår som har vært sprayet med saltvannsspray.

Anonymous poster hash: 6ad1f...ada

Skrevet (endret)

Men det er noe dritt også, da må du vaske håret hver eneste dag, det er umulig å gre gjennom hår som har vært sprayet med saltvannsspray.

Anonymous poster hash: 6ad1f...ada

Uenig. Jeg bruker saltvannsspray etter hver hårvask, en liten mengde i røttene. Vasker håret hver 3-4 dag, og grer det daglig, uten problemer. Det høres ut som om du bruker for stor mengde eller dårlig kvalitet.

Har glatt, nordisk hår. Ingen krøller. For meg gir saltvannsspray litt tekstur, hold og volum. Jeg slipper at håret henger rett ned, og det legger seg fint bak i en hestehale.

Krøller jeg håret bruker jeg heller body-produkter. Skum er min favoritt. Klemmer det ut i vått hår, føner det tørt, og bruker deretter varmeruller eller krølltang.

Endret av Athene
AnonymBruker
Skrevet

Uenig. Jeg bruker saltvannsspray etter hver hårvask, en liten mengde i røttene. Vasker håret hver 3-4 dag, og grer det daglig, uten problemer. Det høres ut som om du bruker for stor mengde eller dårlig kvalitet.

Har glatt, nordisk hår. Ingen krøller. For meg gir saltvannsspray litt tekstur, hold og volum. Jeg slipper at håret henger rett ned, og det legger seg fint bak i en hestehale.

Krøller jeg håret bruker jeg heller body-produkter. Skum er min favoritt. Klemmer det ut i vått hår, føner det tørt, og bruker deretter varmeruller eller krølltang.

Hvilken spray bruker du?

Anonymous poster hash: dc703...d15

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken spray bruker du?

Bumble and Bumble er regnet for å være den beste. Gå for den.

Anonymous poster hash: 1c822...e84

Skrevet

Jeg liker REF sin saltvannspray.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker håret hver andre el tredje dag og grer kun håret etter dusjen. Har null produkter i håret og får kommentarer på hvor fine bølger det har. Grer jeg håret daglig så blir det mer flatt og rett.

Anonymous poster hash: 99518...efa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...