Gå til innhold

Når man kommer i et forhold og etterhvert blir gravid og de single vennene forsvinner..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere som har opplevd det overskriften sier?

Jeg er med på fest osv, men merker de ikke synes det er like gøy med meg når jeg ikke fikser vorspiel lengre med single kjekkaser og sånn.. Mens de vennene som er i forhold fra før holder kontakten..

Anonymous poster hash: 5c188...f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er jeg ikke gravid, men har vært i forhold i 5 år. Jeg merker ikke at venner forsvinner, har samme venner som før, og mange nye. Om de er i et forhold eller ikke er på 50/50. Tror det har mye med hvordan mange blir når de får seg kjæreste, mange blir rett og slett kjedelige. Vil ikke bli med ut, typen/dama må bli med hele tiden, dra tidlig hjem ol.

Ha vorspiel med kompiser av typen din ;)

Endret av Mango
AnonymBruker
Skrevet

Snakker du veldig mye om graviditet, fødsel og liknende? Jeg er den single venninna som av og til forsvinner. Årsaken er at det blir så utrolig mye fokusering på bleier, fødsler, barn som gulper, pupp osv at jeg rett og slett ikke gidder. Jeg tåler litt, men ikke bare slike ting.

Anonymous poster hash: 6d4f4...38a
  • Liker 2
Skrevet

Noen gjør det rett og slett fordi de er kjipe, noen gjør det fordi de syntes det blir veldig baby prat, og noen gjør det av rent innstinkt for å ikke bli såret senere ettersom de er vant til at de etterhvert blir skvist ut selv fordi de ikke har barn!

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med vorspiel med single kjekkaser du ikke takler?

Jeg skjønner godt at man ikke orker å være med på byen hver helg, men dersom dere fortsatt er unge så er ofte vorspiel osv helgeaktivitet for mange. Man har ikke like lyst å sitte hos den gravide venninna da når man selv er singel og uten barn og gjerne vil treffe noen selv.

Anonymous poster hash: e0bf5...7a3

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg har nå kjæreste selv, men får mark av folk som -bare- snakker morgenkvalme, baby og slikt. Så dersom du er en av dem, er det godt mulig de "forsvinner" pga. det.

Skrevet

Jeg er i et forhold, men kunne aldri forlatt noen av mine venninner om de var single. De er jo fortsatt mine venner, uavhengig om de har kjæreste eller ei.

Et par av mine venninner har barn, og det som jeg kanskje synes er litt slitsom med dem at alt de prater om er barn, leggerutiner, spiserutiner, barnehage, sykdommer, hvordan graviditeten var/alt som var slitsomt osv. Jeg forstår at de har behov for å snakke om det, men det blir litt slitsom i lengden når det er det eneste de er interessert i å snakke om. Noen ganger må jeg "slite litt" for å få dem over på andre tema.

Men, det går overhodet ikke utover mitt vennskap med dem på noen som helst måte. Noen ganger gir jeg beskjed om at jeg synes det kan bli litt mye, og da innser de det faktisk selv også. Jeg har ikke barn selv (enda), så disse tingene er litt vanskeligere for meg å forstå. Men, jeg klarer helt fint å føre en samtale med andre mennesker uten at det eneste jeg snakker om er kjæresten.

AnonymBruker
Skrevet

Klart vi forsvinner! Dere skal jo ha barn, blir borte og kjedelige om 9 måneder uansett, så vi bruker heller tiden på de andre single/barnløse vennene våre som vi har en lengre stund fremover :laugh:

Anonymous poster hash: 2a6cc...b8c
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg har også vært den som har forsvunnet, fordi jeg kjedet vettet av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...