Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale en kalender til andriod som er mer fancy enn den som følger med? Vet ikke nøyaktig hva jeg vil ha, men en hvor man kan legge inn notater og kanskje spesielle smilefigurer ol.

Anonymous poster hash: e9e4c...466

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ops android ja, sikkert noen som vil påpeke det.

AnonymBruker
Skrevet

Dytte

Skrevet

For meg er det viktigst at kalenderen har en god og oversiktlig visning av ting og at den kan synce automatisk med google-kalenderen min. Så jeg bruker en som heter Jorte.

Om den har støtte for smilefjes, aner jeg ikke.

Skrevet

Jeg har android. Der kan jeg legge inn notater og smileyer i kalenderen som var forhåndsinstallert. Sikker på at det ikke går på din?

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det viktigst at kalenderen har en god og oversiktlig visning av ting og at den kan synce automatisk med google-kalenderen min. Så jeg bruker en som heter Jorte.

Om den har støtte for smilefjes, aner jeg ikke.

takk for tips :) viktig at den er oversiktlig ja

Jeg har android. Der kan jeg legge inn notater og smileyer i kalenderen som var forhåndsinstallert. Sikker på at det ikke går på din?

Går ikke i min

AnonymBruker
Skrevet

takk for tips :) viktig at den er oversiktlig ja

Går ikke i min

Da er det i såfall noe merkelig med din. For det skal gå.

Anonymous poster hash: 1e55c...730

AnonymBruker
Skrevet

Da er det i såfall noe merkelig med din. For det skal gå.

Anonymous poster hash: 1e55c...730

Jeg har 3 ulike android telefoner og de har ikke samme kalender forhåndsinnstallert =) (Nå virket jeg telefongal, men har både privat og jobb tlf samt at den ene ikke fungere etter att jeg tryna i fylla )

Anonymous poster hash: b834a...88e

Skrevet

Jeg bruker jorte :-) Trenger nemlig ukenr og en hel kalender som ligger sammen med andre apper på forssiden! Figurer, notater og viktighet på arrangmenter er med :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jorte er en god kalender. Jeg bruker den både på mobil og to nettbrett. Den synkroniseres over nett slik at om jeg f.eks. legger inn noe på mobilen så dukker det automatisk opp på nettbrettene.

Anonymous poster hash: 3611b...44a
AnonymBruker
Skrevet

Lasta ned Jorte og liker den :)

Da er det i såfall noe merkelig med din. For det skal gå. Anonymous poster hash: 1e55c...730

Da kan du forklare meg hvordan da.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...