Gå til innhold

Hvorfor slår kvinner og hvorfor tror dem dem har rett til det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se hvordan hun angriper en fyr på gata og holder han fast. Hvorfor tror hun hun har rett il å gjøre dette mot han? Tenk hvis en mann hadde gjort sånn mot en kvinne. Hvorfor mener kvinner de har rett til å bli fysiske med menn?

Anonymous poster hash: e428c...767
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De slutter prompte om man slår tilbake.

Anonymous poster hash: dd732...f34
Skrevet

Morsom sak, det der. Hun trodde han fløy og tok bilder av lettkledde folk, så hun angrep han, som man ser. Når politiet kom så sa hun at det var han som angrep henne, og at han hadde tatt bilder av folk på stranden på en seksuell måte.

Patetisk menneske.

Gjest FuturePrimitive
Skrevet (endret)

Se hvordan hun angriper en fyr på gata og holder han fast. Hvorfor tror hun hun har rett il å gjøre dette mot han? Tenk hvis en mann hadde gjort sånn mot en kvinne. Hvorfor mener kvinner de har rett til å bli fysiske med menn?

Anonymous poster hash: e428c...767

Tror jeg må være det dummeste forsøket på generalisering jeg har lest..

Ja, ooh, tenk om en mann hadde gjort sånn mot ei kvinne. Newsflash Arnie..det skjer hver dag, hele tiden. Hvorfor mener kvinner de har RETT til å bli fysiske? Mener KVINNER det? Eller mener DENNE kvinnen spesifikt det?

Gå og legg deg nå. I morgen er en ny dag (du kan bruke på playstation og grandis)

Personangrep fjernet. Stjernesol, mod.

Endret av Stjernesol
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg håper ingen av dere tror at alle kvinner mener det er greit å slå menn..? Håper og tror at de færreste egentlig mener det.

Samtidig er nok den generelle holdningen både blant folk og i media, på film, i bøker osv. at det er verre om en mann slår en dame enn om en dame slår en mann. Det burde egentlig ikke være sånn, samtidig har det gjennom historien vært et langt større problem med voldelige menn som dominerer og misbruker kvinner enn andre veien, sannsynligvis både pga. kjønnsrollene og fordi menn generelt er langt sterkere enn kvinner.

Når det er sagt så mener jeg at oppførselen til kvinnen i videoklippet er helt på trynet, uavhengig av om hun har rett i anklagene sine eller ei. Hadde jeg gått forbi mens dette skjedde, spesielt når han ropte om hjelp, håper og tror jeg at jeg hadde reagert.

Endret av Tonje!
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og har aldri slått noen. Mener heller ikke jeg har rett til å slå folk og foretrekker å løse ting uten bruk av vold.

Så hvorfor sier du at kvinner slår og tror de har rett til det? NOEN kvinner slår og NOEN kvinner mener de har rett til å slå. Samme med menn, ikke alle menn slår heller.

Anonymous poster hash: 4c53a...ce6

Skrevet

Jeg slår aldri, og føler ikke at jeg har rett til å slå. Men blir jeg angrepet så kan det hende at jeg slår for å forsvare meg og mine, men har ennå til gode å oppleve det...heldigvis.

Gjest lurven
Skrevet

menn er jo stort sett sterkere enn kvinner, så klart det er verre for en mann å slå en dame, en mann kan stort sett forsvare seg mot en dame uten store problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...