wtfdont Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Hei! Okei så greia er, jeg har en "kompis", kan vel egentlig ikke kalle han det med tanke på at vi har hatt sex, men han er venn med venner av meg, det var sånn vi møttes. Men han er sååå kjekk og jeg er selvfølgelig veldig interessert.. Problemet er at jeg ikke skjønner meg på han i det hele tatt! Når vi drikker så er han veldig flørtete og søt, mens når vi er edru så ser han så vidt på meg.. For eksempel da vi var ute på byen en gang, da flørta vi egentlig hele kvelden, rota litt og endte opp med å ha sex. En annen gang som vi var ute rota vi også hele kvelden, og da tok han all initiativ, han sa til meg at han var sjenert. MEN her om dagen da vi møttes (sammen med andre folk) så var han veldig kald; så såvidt på meg, flytta seg hvis jeg satt vedsiden av han, gikk en annen vei hvis vi tilfeldigvis endte opp med å gå vedsiden av hverandre osv. Han sa kanskje en setning til meg iløpet av ca. 4-5 timer. Jeg skjønner absolutt ingenting?? Er han sjenert, er han ikke interessert? Hva er problemet, jeg blir rett og slett ikke klok på det her, så jeg trenger litt hjelp. Anonymous poster hash: 1776b...051
Pottepalme Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Virker som om han bare ser på deg som ei han bare roter med i fylla. 7
wtfdont Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2014 Virker som om han bare ser på deg som ei han bare roter med i fylla. Hahah faen. Finnes det en måte å snu om på det? Eller er jeg fortapt?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Virker som om han bare ser på deg som ei han bare roter med i fylla. Eller at han har problemer med intimitet utenom fylla. Det spørs hvilken bakgrunn han har. Anonymous poster hash: 00fd6...016
wtfdont Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2014 Eller at han har problemer med intimitet utenom fylla. Det spørs hvilken bakgrunn han har. Anonymous poster hash: 00fd6...016 Vet ikke noe spesielt om bakgrunn han har, men kompisene hans sier jo at han er ganske sjenert, og det kan jeg liksom skjønne, men at han skal være så kald? Han ignorerte meg helt, derfor jeg blir forvirra
Pottepalme Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Hahah faen. Finnes det en måte å snu om på det? Eller er jeg fortapt? Tja, slutt å rot med han på fylla, og spør om han vil finne på noe edru. Vil han ikke det så neivel. Da får det bare være. Det at han var kald vedsiden av andre folk er ikke et bra tegn. Unngå han i fylla, så kanskje han får opp øynene når han ikke ser at du ikke alltid "er" der. 2
Gjest badeand1 Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Du er gøy når han vil ha et knull i fylla, thats it. Eller så er han sjenert. 1
Pottepalme Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Eller at han har problemer med intimitet utenom fylla. Det spørs hvilken bakgrunn han har. Anonymous poster hash: 00fd6...016 Det kan godt hende. Kan godt være jeg gir helt feil råd her nå, men det er ihvertfall hva jeg ville gjort. Hadde ikke orka folk som er helt påan på fylla, men later som om de ikke kjenner meg, edru.
wtfdont Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2014 Det her var absolutt ikke det jeg ville høre, hahah Men han har virket interressert ellers også, hvis ikke så hadde jeg nok ikke lurt så mye, jeg har jo også noen "gøy på fylla"-venner. Vanskelig å få frem alt, men vi har vært hos meg et par ganger, sammen med andre venner, og da har han liksom forsiktig tatt armen rundt meg. Det er liksom av og på hele tia
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Vet ikke noe spesielt om bakgrunn han har, men kompisene hans sier jo at han er ganske sjenert, og det kan jeg liksom skjønne, men at han skal være så kald? Han ignorerte meg helt, derfor jeg blir forvirra Jeg var slik i ungdomstiden (til godt oppi 20-årene). Hadde en vanskelig bakgrunn, som gjorde det vanskelig å slippe folk innpå meg. Anonymous poster hash: 00fd6...016
Pottepalme Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Det her var absolutt ikke det jeg ville høre, hahah Men han har virket interressert ellers også, hvis ikke så hadde jeg nok ikke lurt så mye, jeg har jo også noen "gøy på fylla"-venner. Vanskelig å få frem alt, men vi har vært hos meg et par ganger, sammen med andre venner, og da har han liksom forsiktig tatt armen rundt meg. Det er liksom av og på hele tia Spør han dagen etter fylla; "Husker du hva som skjedde i går? At vi rota?" Unngår han å svare så ja...
wtfdont Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 14. juni 2014 Du er gøy når han vil ha et knull i fylla, thats it. Eller så er han sjenert. Ja er nok gøy på fylla, men det syns jo jeg også ikkesant. Men greia er at han ikke virker som typen til holde på med et sånt opplegg. Sjenert er han jo, det har jeg fått bekrefta fra både han og kompisene hans, men hvorfor i alle dager er han så av og på..
Guybrush Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Man avviser ikke folk på den måten offentlig kun fordi man er sjenert. Da ligger det noe mer bak isåfall. Normalt sett er slik oppførsel knyttet til avvisning, redsel for at andre skal fange opp at det er noe mer mellom dere, at han ønsker å opprettholde en avstand til deg slik at du ikke tror det er rom for noe mer. Fylla gjør gjerne at folk mister hemninger og lar seg rive med der og da. 1
wtfdont Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #14 Skrevet 14. juni 2014 Man avviser ikke folk på den måten offentlig kun fordi man er sjenert. Da ligger det noe mer bak isåfall. Normalt sett er slik oppførsel knyttet til avvisning, redsel for at andre skal fange opp at det er noe mer mellom dere, at han ønsker å opprettholde en avstand til deg slik at du ikke tror det er rom for noe mer. Fylla gjør gjerne at folk mister hemninger og lar seg rive med der og da. Men fylla gjør ofte folk ærlige også, sant? Han har sagt (i påvirket tilstand vel og merke) "jeg er sjenert, hvis ikke kunne vi hatt det sånn her hele tiden" Men jeg veit ikke jeg, får vel godta at jeg bare er en fyllevenn hoho
Purple Diamond Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Hvor lenge har det pågått? Det kan jo hende han trenger tid på å slippe folk skikkelig innpå seg
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 Jeg er på samme vis som ham. Om jeg liker noen så holder jeg mest mulig avstand. Ene og alene for å unngå å bli for knyttet til personen. Du ser, det å virkelig føle for noen kan være det mest skremmende som finnes. Det spørs da hvor mange sår på sjelen han har fått fra før og om han har blitt påført skader som gjør det vanskelig for ham å tro at det finnes lojale og oppriktige mennesker der ute.
wtfdont Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #17 Skrevet 14. juni 2014 Hvor lenge har det pågått? Det kan jo hende han trenger tid på å slippe folk skikkelig innpå seg Tjaaa, ikke så veldig lenge, siden april kanskje? Jeg er på samme vis som ham. Om jeg liker noen så holder jeg mest mulig avstand. Ene og alene for å unngå å bli for knyttet til personen. Du ser, det å virkelig føle for noen kan være det mest skremmende som finnes. Det spørs da hvor mange sår på sjelen han har fått fra før og om han har blitt påført skader som gjør det vanskelig for ham å tro at det finnes lojale og oppriktige mennesker der ute. Jaa det forstår jeg veldig godt, er sånn jeg også, er jo en av grunnene til at jeg ikke har tatt kontakt med han utenom felles ting. Men det er dumt da, hvis begge to er sånn, så går det kanskje aldri noen vei.. huff
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 Tjaaa, ikke så veldig lenge, siden april kanskje? Jaa det forstår jeg veldig godt, er sånn jeg også, er jo en av grunnene til at jeg ikke har tatt kontakt med han utenom felles ting. Men det er dumt da, hvis begge to er sånn, så går det kanskje aldri noen vei.. huff Foreslå å finne på noen dag. Noe som i seg selv utelukker sex. Da ser du jo fort om han er interessert i noe mer. Ta deg tid til å bli kjent med ham. Gi ham tid til å bli trygg på deg.
rosadilla Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Jeg ville ihvertfall kanskje prøvd å snakke med han om hva han vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå