AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Hvilket merke bruker du? Må det være litt dyrt for å være bra? Har h&m sine. Funker til daglig, men til fest når jeg bruker mer så smitter det av og blir mer over øyelokket enn på utover kvelden..Anonymous poster hash: c7926...7d4
rosadilla Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Øyenskyggene jeg bruker (når jeg først bruker som ikke er ofte) er fra H&M, og jeg er veldig fornøyd med dem. Jeg føler ikke at det må være dyrt for å være bra, men det er vel hver sin smak!
Gjest Blomst83 Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Hvilket merke bruker du? Må det være litt dyrt for å være bra? Har h&m sine. Funker til daglig, men til fest når jeg bruker mer så smitter det av og blir mer over øyelokket enn på utover kvelden..Anonymous poster hash: c7926...7d4 Løsningen er art deco øyenskyggebase Jeg bruker øyenskygger fra hm til både hverdag og fest og med art deco sin base under sitter de like fint gjennom hele dagen. Den kan virkelig anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå